جواب ایران در مقابل با هرگونه تعرض سخت و کوبنده است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمنان باید بدانند هرگونه تعرض به منافع جمهوری اسلامی ایران همراه با جواب سخت و کوبنده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه امام اسوه و الگو است و همه رفتارش سنت اسلام است، اظهار کرد: امام امت رفتار و کردارش بر اساس سنت پیامبر و انبیا است.

وی به وفات پدر حضرت امیر المومنین (ع) در سه سال بعد از هجرت اشاره کرد و افزود: حضرت ابوطالب ادیب و شاعر و دارای دو مقام بزرگ در مکه بود و از میهمان‌پذیران بزرگ این شهر به شمار می‌رفت.

امام جمعه شهر یاسوج به عید بزرگ مبعث در نیمه‌های بهمن اشاره کرد و گفت: در عید مبعث نور ایمان طلوع کرد و همه جهان را از زشتی‌ها پاک کرد.

وی با بیان اینکه اگر معنویت وجود نداشته باشد انسانیت نیز وجود ندارد و انسان از حیوانات پایین‌تر می‌آید، تصریح کرد: شایسته نیست انسانی که عقل دارد نسبت به پروردگار، معاد و حلال و حرام ناآگاه باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر انسان مثل حیوان رفتار و کردار کند با حیوان چه فرقی می‌کند و لذا این بعثت باعث می‌شود که انسان در جایگاه انسانی بماند و به جایگاه حیوانات تنزل نکنند.

وی به نوزدهم بهمن روز نیروهای هوایی اشاره کرد و گفت: ۱۹ بهمن سال‌روز نیروی هوایی است و این روز را به این تیز پروازان تبریک می‌گوئیم.

خطیب نماز جمعه یاسوج افزود: ۱۹ بهمن ماه همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) بیعت کردند و بعد از این بیعت، نیروی هوایی ارتش شاه به نیروی هوایی حمله کرد، اما مردم به کمک نیروی هوایی رفتند.

وی با اشاره به دیدار امام با همافران نیروهای هوایی تصریح کرد: امام در دیدار با نیروی هوایی به آنها درود فرستاد و به آنها گفت: از امروز در خدمت امام زمان (عج) هستند در صورتی تا قبل از آن در اختیار طاغوت بودید.

حسینی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: آمریکا به هر جایی می‌رود فساد و قتل انجام می‌دهد و امروز خود آمریکا جنایت‌کار است و از جنایت‌کارانی چون رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

وی افزود: این روزها می‌بینیم که رژیم صهیونیستی زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و کشته شدن این همه انسان بی‌گناه برای آمریکا اهمیتی ندارد اما برای کشته شدن سه سرباز خود تمام دنیا را تهدید می‌کند.

امام جمعه شهر یاسوج به پاسخ سخت ایران در صورت تعرض هر کشوری به سرزمین ایران اشاره کرد و گفت: اگر تهدیدهای آمریکایی‌ها علیه سرزمین ما روزی صورت گیرد، مطمئن باشد که ملت بزرگ ایران جوابی پشیمان‌کننده به آنها خواهد داد.

وی افزود: این همه مسلمان کشته شد، چطور هیچ حرفی نمی‌زنید اما برای کشته شدن سه سرباز خود همه جهان را تهدید می‌کنید.

کد خبر 724943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.