باید به مطالبات مردم پاسخ داده شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید به مطالبات مردم پاسخ داده شود و به تذکرات دلسوزانه آن‌ها اعتنا شود، حضورهای میدانی باید تقویت شود و مردم انتظار دارند که موتور فعالیت دولتمردان نیز مانند رئیس جمهور سریع باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز _جمعه، ششم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سالگرد قرارداد کمپ دیوید، اظهار کرد: مصر به بهانه همین قرارداد ننگین و خفت‌بار گذرگاه رفح را بر روی غزه بسته و این همه ظلم و ستم را به مردم فلسطین وارد می‌کند.

وی افزود: مسئله غزه و فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام بوده و هست، کشورهای اسلامی مثل مصر در زمینه فلسطین خوب عمل نکردند، مقاومت و غزه بیدارند و این کشورها هم باید بیدار شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید از مربیان و پدر و مادرانی که مشوق حضور جوانان در امر اعتکاف بودند تشکر کرد، تصریح کرد: امروز شاهد بارش باران در سطح استان و بارش رحمت و نورات پرودگار در این ایام هستیم، استقبال خوبی از اعتکاف شده و استقبال بی نظیر جوانان از این مراسم قطعاً باعث رشد و بالندگی جامعه می‌شود.

نکونام با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی نصرت الهی شامل حال مردم ایران شد و هشت سال دفاع مقدس نیز یکی از بارزترین این نصرت‌ها است.

وی اظهار کرد: مردم در هر شرایطی از انقلاب اسلامی دست نکشیدند و مردم می‌دانند چقدر انتخابات پیش رو برای کشور مهم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مردم شاهد هستند که رئیس جمهور تمام ساعات خود را در خدمت مردم به سر می‌برد و روز و شب در پی تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

نکونام تاکید کرد: باید به مطالبات مردم پاسخ داده شود و به تذکرات دلسوزانه آن‌ها اعتنا شود، حضورهای میدانی باید تقویت شود و مردم انتظار دارند که موتور فعالیت دولتمردان نیز مانند رئیس جمهور سریع باشد.

کد خبر 723132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.