حماسه ۱۹ دی اثبات کرد هیچ قدرتی مانع اراده ملت نخواهد شد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۶ گفت: این حادثه منشا حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۶ اظهار کرد: این حادثه منشأ حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مؤمن و خداجوی ایران اسلامی شود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت پر افتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدای سپاه پاسداران افزود: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه، ایشان را سرداری شجاع و کارآمد نامیدند، شجاعت در تصمیم‌گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم، همان میراثی است که ما باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در حقیقت حیف بود حاج احمد کاظمی شهید نشود و آنگونه زیستن پاداشی جز شهادت نداشت، یاد او همواره در قلب ماست و فقدانش را هر روز بیشتر از قبل احساس می‌کنیم.

کد خبر 718573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.