دستگیری سارقان مسلح خودرو در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر ۲ سارق مسلح طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری سرقتی از آنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی رشنودی اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو، بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی به صورت مسلحانه خودروی یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری شدند که در اقدام اولیه و در پایش و رصد اطلاعاتی و بررسی صحنه سرقت و سرنخ‌های به دست آمده یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۲ سارق مسلح را در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان خودروی پژو پارس سرقتی شهروند به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مهمات جنگی کشف شد.

رشنودی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی تاکنون به ۷ فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کردند و تحقیقات در راستای کشف سرقت‌های احتمالی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

کد خبر 716053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.