ارتباط بیش از ۱۰۰۰ نفر با انجمن پارکینسون / هزینه هر بیمار بیش از ۲ میلیون تومان است

مدیرعامل انجمن خیریه پارکینسون با اشاره به اینکه۱۱۰۰ نفر از سراسر کشور با این انجمن ارتباط برقرار کرده‌اند، گفت: هزینه مجموعه خدمات کلی پیش‌بینی شده برای هر بیمار به صورت ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قطبی امروز _پنجشنبه سی‌ام آذر_ در نشست خبری انجمن خیریه پارکینسون اظهار کرد: حدود ۲۰ ماه از تشکیل و آغاز فعالیت این انجمن می‌گذرد و طی این مدت، ۱۱۰۰ نفر از سراسر کشور با این انجمن ارتباط برقرار و حدود ۸۰۰ نفر نسبت به پر کردن فرم‌های مربوطه اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هزینه مجموعه خدمات کلی پیش‌بینی شده برای هر بیمار به صورت ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ تومان است، افزود: ورود تمام مؤسسات خیریه به عرصه فعالیت، مربوط به معیشت بیماران و خانواده‌های آنها است.

مدیرعامل انجمن خیریه پارکینسون با اشاره به وجه تمایز این خیریه با سایر خیریه‌ها، تصریح کرد: خیریه پارکینسون با توجه به فعالیت در عرصه بیماری خاص، فعالیت فعالی در حوزه پژوهشی دارد و تیمی در این انجمن پیگیر پژوهش، تحقیقات و آموزش هستند.

وی با اشاره به مورد توجه بودن نیازهای بیماران و خانواده‌های آنها، ادامه داد: قیمت داروهای این بیماران طبق مصوب سازمان غذا و دارو است، اما اتفاق خوب این حوزه، قرار گرفتن بیماری پارکینسون در سبد حمایتی بیماران خاص است.

قطبی با اشاره به اینکه برخی از داروهای این بیماران تحت پوشش بیمه است، گفت: مبدا و برنامه‌ریزی خیریه پارکینسون، تنها مربوط به اقدامات کمک درمانی است و پیش‌بینی‌های سالانه برای فعالیت‌های مرتبط در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 713635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.