ارتقای کیفیت آموزشی به میزان توجه به کودکستان‌ها وابسته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در اولین جلسه ستاد راهبری تربیت اوان کودکی گفت: ارتقای کیفیت آموزشی به میزان توجه به کودکستان‌ها وابسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام اله صفری قبل از ظهر امروز چهارشنبه بیست و نهم آذر_در جلسه ستاد راهبری تربیت اوان کودکی اظهار کرد: قسمت عمده‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌های انسان در دوره کودکی شکل می‌گیرد و بی توجهی به این دوران باعث بروز چالش‌های جدی در سنین بالاتر می‌شود.

وی افزود: اهمیت دوران کودکی و مقطع کودکستان به اندازه‌ای است که ارتقای کیفیت آموزشی به میزان توجه به کودکستان‌ها وابسته است و تجهیز و ساماندهی این مراکز جز اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

صفری با اشاره به جایگاه سازمان تعلیم و تربیت در نظام آموزشی کشور گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و متعاقب آن ستاد راهبری تربیت اوان کودکی با هدف هماهنگی و سازمان دهی فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی در خصوص دوره کودکی تشکیل شده است و تلاش می‌کنیم در این ستاد با همفکری و تعامل اعضا قدم‌های مثبتی در راستای تربیت اوان کودکی برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با مرور چالش‌های حوزه سنجش نوآموزان اظهار داشت: سال‌های متمادی شاهد چالش‌های جدی در خصوص سنجش بدو تحصیل نوآموزان بودیم که با افزایش تعداد مراکز سنجش از ۱۰ به ۲۷ و همچنین افزایش بازه زمانی و تأمین تجهیزات به روز، خوشبختانه شاهد ارتقای کیفی سنجش در استان اردبیل هستیم.

وی افزود: سنجش نوآموزان از مهر ماه شروع شده است و تا امروز بیش از ۱۰ هزار نفر از آنان مورد سنجش قرار گرفته اند.

کد خبر 713392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.