تصویب ضوابط تشویقی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهر همدان

شهردار همدان گفت: ضوابط و تسهیلات طرح تشویقی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهر همدان به تصویب رسید.

سید مسعود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تصویب ضوابط و تسهیلات تشویقی احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: در راستای افزایش کیفیت فضاهای شهری و خدمات رسانی مطلوب، ضوابط تشویقی برای محدوده‌های بافت فرسوده و ناکارآمد در شهر همدان به تصویب رسید.

وی افزود: ضوابطی از جمله اعطای طبقه تشویقی، کاهش مساحت مورد نیاز پارکینگ، امکان احداث یک درب اضافه در پارکینگ، امکان احداث واحدهای مسکونی با زیربنای کمتر از حد نصاب و امکان تخصیص طبقه همکف به کاربری‌های تجاری و خدماتی در موارد خاص در نظر گرفته شده است.

شهردار همدان افزود: محدوده‌های هدف طرح شامل محله‌های جوادیه، پاسداران، زمانی، ششصد دستگاه، خضریان، شیر سنگی، کوی ستایش، صدف و تمام محدوده‌های واقع در حوزه بافت فرسوده و ناکارآمد شهر همدان است.

حسینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ایجاد شده توسط شهروندان و ساکنان در این محدوده‌ها گفت: شهروندانی که تصمیم به استفاده از تسهیلات دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مناطق چهارگانه شهرداری همدان مراجعه کنند.

کد خبر 711885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام آیا در بافت فرسوده شیراز هم امکانات به مالکین داده می‌شود وچرا بافت های فرسوده در شیراز مثل منطقه ابیوردی فقط توسط سرمایه داران از چنگ مالکین در آورده می‌شود وباقیمت ارزان خریده میشود.