شرایط صادرات زعفران از خراسان شمالی به خارج از کشور تسهیل شود

استاندار خراسان شمالی گفت: زمینه صادرات محصولات سیب، انگور و پیاز از این استان به خارج از کشور فراهم است و مسئولان باید این شرایط را برای صادرات زعفران نیز ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید باید نگرش خوبی برای افزایش تولید مناسب از طریق بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها ایجاد شود.

وی بر حفظ حقوق کارگر و کارفرما در چهارچوب قانون تاکید کرد و افزود: رونق تولید و پیشرفت استان با حفظ حقوق کارگر و کارفرما رقم می‌خورد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه فصلپالخطاب تمام موضوعات قانون است، گفت: پیشنهادات ارائه شده در این شورا در جهت افزایش تولید و بهره‌وری قرار بگیرد.

حسین‌نژاد افزود: زعفران، تنها محصول کشاورزی است که انحصار تولید آن همچنان در اختیار ایران است و باید زمینه صادرات آن نیز تسهیل شود.

وی تصریح کرد: زمینه صادرات محصولات سیب، انگور و پیاز از این استان به خارج از کشور فراهم است و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، فعالان اقتصادی و مسئولان مربوطه باید این شرایط را برای صادرات زعفران نیز ایجاد کنند.

کد خبر 702821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.