کشف ۱۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و دستگیری یکی از سارقان سوخت از خطوط لوله انتقال سوخت و کشف ۱۱۲ هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق و سرقتی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار کرد: طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ضمن شناسایی و کشف یک محل برداشت و سرقت سوخت از طریق خطوط لوله‌های انتقال سوخت، یکی از سارقان در یک عملیات ضربتی حین سرقت در محل دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اضافه کرد: در بازرسی دقیق از محل تعداد ۳ فقره انشعاب و اتصال غیر مجاز که به صورت کاملاً حرفه‌ای در زیر زمین جای گذاری و تعبیه شده بود کشف و در این رابطه مقدار ۵۰۰ متر لوله و انشعاب غیر مجاز تخریب، ۸۰ هزار لیتر گازوئیل، تعداد زیادی مخازن پلاستیکی هزار لیتری، گالن و بشکه‌های ۲۲۰ لیتری، ۵ عدد مشک پلاستیکی، ۵ دستگاه موتورپمپ مکنده سوخت، یک دستگاه موتور پاکشتی، ۲ دستگاه دو چرخه، مقادیری شیلنگ انتقال سوخت و مقدار ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر سارقان احتمالی سوخت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در جای جای استان، از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 699009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.