رژیم صهیونیستی نشان‌ داد به هیچ اصولی پایبند نیست / اسرائیل چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی نشان داد به هیچ اصولی پایبند نیست و هیچ راهی جز اینکه با زبان خود این رژیم با او برخورد شود، وجود ندارد.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنگ اخیر فلسطینی‌های مظلوم با رژیم صهیونیستی اتمام حجتی بود برای همه دنیا و آن‌هایی که فکر می‌کردند از طریق منطق و مذاکره و راهکار سیاسی می‌توان این رژیم را سر جای خود نشاند.

وی افزود: رژیمی که در جنگ هیچکدام از اصول جنگی را رعایت نکند، کودکان و زنان بی دفاع و بیماران بی‌پناه را قتل عام کند، به همگان ثابت کرد که هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست.

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همه دنیا بیمارستان‌ها و مراکز امداد حریم داشته و از آن‌ها به عنوان مکان‌های امن یاد می‌شود، افزود: رژیم صهیونیستی نشان داد به هیچ اصولی پایبند نیست و هیچ راهی جز اینکه با زبان خود این رژیم با او برخورد شود، وجود ندارد.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین بعد از اینکه سال‌ها روش‌های دیگری را در مقابله با رژیم صهیونیستی امتحان کرده بودند بالاخره راه برخورد با آن را پیدا کردند؛ راهی که جز با مقاومت نمی‌توانند حق خود را دریافت کنند.

فولادگر ابراز کرد: امیدواریم کشورهای غربی، مجامع بین‌المللی و آن‌ها که تریبون‌ها را در دست دارند، دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارند؛ آنچنان که مردم دنیا حق را شناخته و از آن حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجودی که دولت‌های مردمی از فلسطین حمایت می‌کنند، اما لازم است دولت‌هایی که مجامع و رأی دنیا را در دست دارند، دست از حمایت اسرائیل بردارند و اجازه ندهند بیش از این به جنایت‌های خود ادامه دهد.

کد خبر 697273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.