ارسال لایحه تامین نیروی متخصص به شورای شهر کرج

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری در راستای تعمیر تجهیزات و ماشین‌آلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، همچنین لایحه تامین نیروی انسانی متخصص در این حوزه به صورت جدی بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مهاجری، امروز _ یکشنبه بیست‌وسوم_ مهرماه در حاشیه جلسه هیئت رئیسه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ضمن بازدید از محل نگهداری ماشین‌آلات این سازمان، اظهار کرد: روند احیا و بازسازی ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با هدف ارائه خدمات به مردم ویژه فصل پاییز و زمستان به صورت جدی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تعمیر ماشین‌آلات در جلسه هیئت مدیره از جمله مهم‌ترین نکاتی است که مطرح شد، افزود: مقرر شد در این راستا لایحه‌ای از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آماده و به شورای اسلامی شهر برای بررسی ارسال شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه شورا در راستای حمایت از ارائه خدمات به شهروندان کرج از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز، حمایت از تعمیرات ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند از سوی شورا انجام می‌شود.

وی به فعالیت ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند در شرایط بحرانی اشاره کرد و ادامه داد: حضور در سیل جاده چالوس، سیل طالقان و فرونشست زمین در حصار از جمله اقداماتی است که توسط این مجموعه صورت گرفته و قابل قدردانی است.

مهاجری با بیان اینکه به همت مدیرعامل سازمان طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تعمیر ماشین آلات انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از این ظرفیت احیا شدند و به چرخه کار بازگشتند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مسئله کمبود نیروی انسانی متخصص از دیگر مواردی است که در جلسه فوق مطرح و مقرر شد این مسئله نیز با ارائه یک لایحه به شورای اسلامی شهر بررسی شود و اقدامات لازم برای تأمین نیروی مدنظر سازمان مدیریت پسماند در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 696120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.