رشد ۱۸۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های آبی استان کردستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: طی دو سال اخیر حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های آبی استان کردستان اختصاص پیدا کرده که رشد ۱۸۰ درصدی را به دنبال داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، آرش آریانژاد اظهار کرد: اعتباری که برای پروژه‌های آبی این استان در دولت سیزدهم مصوب شده بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی به تخصیص خوب اعتبارات در دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: طی دو سال اخیر حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های این شرکت اختصاص یافت که این مبلغ نسبت به سال‌های قبل از دولت سیزدهم (۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹) رشد ۱۸۰ درصدی به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ادامه داد: اعتبارات مصوب محقق شده برای طرح‌های ملی و ملی استانی کردستان در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که این مبلغ بسیار نزدیک به اعتبار مصوب مورد انتظار بر اساس شاخص نرخ تورم سالیانه به میزان ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: این جهش اعتباری، در نوع خود بی‌سابقه بوده و همین امر سبب شد پیشرفت قابل توجهی در طرح‌های توسعه منابع آب استان حاصل شود که بعد از این نیز چشم‌اندازهای روشن و امیدآفرینی را در بخش آب استان و جهت اتمام کامل پروژه‌های حاضر رقم خواهد زد.

کد خبر 688899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.