کسب ۳ جام از سوی باشگاه اریس در جام آزادی/نوجوان اصفهانی موفق به کسب ورودی قهرمانی آسیا شد

در دومین دوره مسابقات شنای مسافت بلند کشور، با عنوان جام آزادی، باشگاه اریس اصفهان صاحب ۳ کاپ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، دومین دوره مسابقات شنای مسافت بلند کشور در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال تحت عنوان جام آزادی (جشن پایان تابستان) به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

این رقابت‌ها با استقبال خوب شناگران سراسر کشور برگزار شد و در پایان در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال تیم سرزمین شنا در مجموع با کسب ۵۰۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. همچنین در این رده سنی تیم‌های باشگاه اریس اصفهان و مدرسه کیان شنا به ترتیب با ۴۶۱ و ۲۸۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال نیز پایگاه قهرمانی آزادی در مجموع با ۴۲۶ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های مدرسه شنای نور تهران و باشگاه اریس اصفهان با امتیازهای ۳۹۱ و ۳۶۸ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی عموم (بالای ۱۸ سال) تیم باشگاه اریس اصفهان با کسب مجموع ۴۲۱ امتیاز مقام نخست این رده سنی را از آن خود کرد و تیم‌های پایگاه قهرمانی آزادی و مدرسه شنا بتیس به ترتیب با ۳۸۲ و ۳۴۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش ایمنا، شنتیا نظری از باشگاه اریس همچنین توانست با کسب سه ورودی مسابقات قهرمانی شنای ۲۰۲۳ آسیا که آذرماه امسال در فلیپین برگزار می‌شود را بدست آورد.

کد خبر 685381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.