برناردو در سه‌راهی نقل و انتقالاتی

ستاره پرتغالی باشگاه منچسترسیتی احتمالا در این تابستان از این باشگاه جدا می‌شود و سه گزینه جدی برای فصل آینده در نظر دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی تیم منچسترسیتی خواهان جدایی از این باشگاه است.

برناردو سیلوا پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی در فصل گذشته، به دنبال تجربه چالشی جدید است و از مدیران باشگاه فعلی خود درخواست کرده است تا اجازه جدایی وی را صادر کنند.

برناردو رؤیای پیوستن به بارسلونا را در سر دارد و حاضر است هر کاری کند تا فصل بعد برای آبی‌اناری‌ها توپ بزند. بعد از پیوستن گوندوغان از منچسترسیتی به بارسا، حالا برناردو امیدوار است بتواند باشگاه کاتالان را برای به خدمت گرفتنش مجاب کند.

ژاوی، لاپورتا و مندز تمام تلاش خود را می‌کنند تا برناردو در این پنجره نقل و انتقالاتی از سیتی جدا شود و به بارسلونا بپیوندد.

طی چند روز اخیر دیدارهایی بین خورخه مندز، مدیربرنامه سیلوا و مدیران بارسا صورت گرفته است. مهم‌ترین موضوع گفت‌وگوی آنها حل مشکلات فرپلی مالی باشگاه و هزینه قرارداد است.

برناردو از علاقه باشگاه اسپانیایی به خودش آگاه است و می‌خواهد منتظر پیشنهاد بارسلونا بماند، اما نه تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی؛ اطرافیان او می‌دانند که انتقال او به اسپانیا به دلیل مشکلات مالی بسیار پیچیده و سخت خواهد بود.

برناردو گزینه‌های مختلفی روی میز دارد که مهم‌ترین آنها پیشنهادی از عربستان است. پیشنهادهای مالی خوبی از باشگاه‌های عربستانی همچنین باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای برناردو ارسال شده است و اگر باشگاه بارسلونا نتواند خیلی زود شرایط انتقال برناردو را مهیا کند، این احتمال وجود دارد که ستاره پرتغالی مقصد دیگری را برای فصل آینده خود انتخاب کند.

سیتی علاقه شدیدی به ماندن برناردو دارد اما خود بازیکن و مدیربرنامه او خواهان جدایی‌اش هستند.

کد خبر 673480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.