صحبت‌های ستاره منچسترسیتی در خصوص آینده فوتبالی‌اش‌

ایلکای گوندوغان، ستاره خط میانی منچسترسیتی درباره آینده خود و احتمال بازگشت به بوروسیا دورتموند صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایلکای گوندوغان، فوق ستاره منچسترسیتی، پیش از آخرین بازی دوستانه تیم ملی آلمان مقابل کلمبیا، با رسانه‌ها در مورد آینده خود صحبت کرد و درباره احتمال پیوستن به بوروسیا دورتموند هم، نکاتی را گفت‌. قرارداد این هافبک فوق‌العاده، تابستان امسال تمام می‌شود و به نظر می‌رسد راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

گوندوغان در مورد احتمال بازگشت به دورتموند گفت: "بین سباستین کهل (مدیر دورتموند) و ایجنت من، تماسی وجود داشت، اما احتمال دسترسی به توافق، زیاد نبود، چرا که بازگشت به بوندسلیگا در برنامه‌های من جایی ندارد."

آینده این هافبک ۳۲ ساله هنوز مشخص نیست. گندوغان گفت: "هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده من وجود ندارد، مذاکرات درحال انجام است اگر اتفاقی رخ بدهد، شما (رسانه‌ها) اولین مرجعی خواهید بود که از تصمیم من مطلع می‌شوید.»

گوندوغان در موفقیت‌های اخیر منچسترسیتی، یک ستاره کامل بوده است. پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها که تمایل خود را برای ماندن این بازیکن آلمانی در تیمش ابراز کرده، هافبک متولد شهر گلزنکرشن را مورد قدردانی قرار داد.

بارسلونا به شدت با این ستاره که سابقه حضور در نورنبرگ را نیز دارد، در تماس است، درحالی که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه آرسنال هم این بازیکن را زیر نظر گرفته، وجود دارد.

ستاره سابق تیم دورتموند، در حال‌حاضر همراه با تیم ملی آلمان برای آخرین بازی دوستانه فیفادی، مقابل کلمبیا در بیستم ژوئن، آماده می‌شود.

کد خبر 668292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.