شهرداری تبریز ملزم به تهیه و تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی شد

طرح اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر الزام شهرداری به تهیه و تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی پنج ساله و گزارش پایش برنامه کلی راهبردی - عملیاتی مجموعه طی سال‌های ۱۴۰۲- ۱۳۹۸ با قید یک فوریت به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، علی نوای باغبان در یکصدوسی‌وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: برنامه پنج ساله شهرداری تبریز در حال اتمام بوده و لازمه توسعه شهر، برنامه‌ریزی و پایش مداوم راهبردها است.

وی با بیان اینکه پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای در مدیریت شهری و هم‌افزایی دانش و تجربه ضرورت دارد، افزود: پاسخگو کردن سیستم شهرداری در مقطع زمانی یک ساله و پنج ساله جزو وظایف نظارتی شورا است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: همه اجزای شورای اسلامی شهر اعم از کمیسیون و مرکز پژوهش‌ها باید دست در دست هم دهند تا برنامه پنج ساله تدوین و برش‌های یک ساله آن نیز مشخص شود، بر همین اساس باید توجه ویژه‌ای به برنامه‌های راهبردی انجام گیرد.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصدوسی‌وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر به طرح اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر الزام شهرداری تبریز به تهیه و تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی برای پنج ساله ۱۴۰۳- ۱۴۰۷ و گزارش پایش برنامه کلی راهبردی - عملیاتی مجموعه در سال‌های ۱۳۹۸- ۱۴۰۲ با قید یک فوریت رأی مثبت دادند.

کد خبر 662647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.