لزوم فرهنگ‌سازی برای دانش‌آموزان در پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی بر لزوم فرهنگ سازی برای جدی تر شدن نقش دانش‌آموزان در پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امیرعلی حمیدیه ضمن حضور در اختتامیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان از حضور پررنگ و انرژی دانش‌آموزان در عرصه پژوهش و فناوری تقدیر و ابراز خرسندی کرد.

آیین اختتامیه کمان مربوط به پروژه‌های برگزیده دانش‌آموزی با حضور حمیدیه دبیر ستاد سلول‌های بنیادی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید.

امیرعلی حمیدیه در مراسم اختتامیه این رویداد ضمن ابراز خرسندی از حضور پرانرژی دانش‌آموزان در عرصه پژوهش و فناوری، اظهار کرد: برای اینکه نقش دانش‌آموزان در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان در آینده کشور پر رنگ تر باشد نیاز به فرهنگ سازی داریم.

وی در ادامه به موضوع پرورش در وزارت آموزش و پرورش اشاره کرده و گفت: به موضوع پرورش در تحصیل دانش‌آموزان باید جدی تر و هوشمندانه‌تر پرداخته شود.

گفتنی است؛ رویداد «کمان» توسط مجتمع آموزشی دخترانه نوآور به صورت سالانه برگزار می‌شود. در این رویداد دانش آموزان دختر این مجتمع دستاوردهای پرورشی و پژوهشی خود را در یک فرصت نمایشگاهی ارائه می‌کنند.

با توجه به اهمیت توسعه زیست بوم فناوری در کشور و اقتصاد دانش‌بنیان، تمامی زیر مجموعه‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از جمله ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی سعی دارند تا در این جهت گام بردارند.

کد خبر 661449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.