«گفت‌وگوی بین نسلی» از برنامه‌های مدیریت شهری است

سرپرست شهرداری تیران گفت: ارتباط مسئولان با نسل جدید و حضور در میان کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری تحت عنوان «گفت‌وگوی بین نسلی» است، این مهم باید میان مسئولان شهری، کودکان، نوجوانان و جوانان برقرار شود تا نسل جدید در امور شهر مشارکت داشته باشند.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خدمات مدیریت شهری برای تمام گروه‌های سنی است، اظهار کرد: هر یک از شهروندان در دوران حیات خود با مدیریت شهری و خدمات آن در ارتباط هستند و نیازها در هر دوره‌ای متنوع است.

وی افزود: برقراری تعامل مسئولان شهرداری با اقشار و گروه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی یک مأموریت مهم است و این اقدام کارآمد در راستای توسعه شهر منجر به دستاوردهایی همچون افزایش رضایتمندی خواهد شد.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط میان مسئولان شهری و گروه‌های مختلف سنی می‌تواند منجر به شناسایی نیازهای شهروندان و توسعه شهر با نگاه به آینده شود.

ناهی با اشاره به اهمیت گفت‌وگوی بین نسلی تصریح کرد: ارتباط مسئولان با نسل جدید و حضور در میان کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری تحت عنوان «گفت‌وگوی بین نسلی» است، این مهم باید میان مسئولان شهری، کودکان، نوجوانان و جوانان برقرار شود تا نسل جدید در امور شهر مشارکت داشته باشند و دغدغه‌های آنها بررسی شود.

وی اضافه کرد: پاسخگویی به سوالات نسل جدید در مدارس انجام و گزارشی از فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر برای آنها بیان شده است.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه از این قشر دعوت می‌شود تا با حضور در شهرداری و بازدید از پروژه‌های عمرانی از فعالیت‌های شهر باخبر شوند، گفت: تعامل میان مسئولان و نسل جدید علاوه بر تأمین نیازهای آنها به افزایش رضایتمندی نیز کمک می‌کند.

ناهی طرح شهرداران نوجوانان، برگزاری مسابقه و رویدادهای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان را از برنامه‌های مدیریت شهری دانست و افزود: تعامل و همکاری با تشکل‌های مردمی در این راستا انجام می‌شود و جوانان نقش محوری در این حوزه خواهند داشت.

کد خبر 655985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.