مالک ایرانی در پی جذب وین رونی!

اورتون پس از اخراج «فرانک لمپارد» به دنبال مربی جدید است، اما ممکن است بتواند «وین رونی» را متقاعد کند که این مسئولیت‌ را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اورتون پس از اخراج «فرانک لمپارد»، سرمربی تیم خود پس از شروع ضعیف در لیگ برتر، تماس‌هایی با «رونی» برقرار کرده است. «رونی» در حال حاضر هدایت تیم دی‌سی‌یونایتد در لیگ MLS را بر عهده دارد، اما در مورد بازگشت به انگلیس و ایفای نقش در گودیسون‌پارک تردیدهای جدی دارد. «رونی» قبلاً فاش کرده بود که پیش از منصوب شدن «لمپارد» در ژانویه ۲۰۲۲، زمانی که او هدایت دربی‌کانتی در چمپیون‌شیپ را بر عهده داشت، پیشنهاد هدایت اورتون را رد کرده است.

«رونی» گفت: اورتون به ایجنت من مراجعه کرد و از من خواست که برای قبول پیشنهاد، با آن‌ها سر میز گفت‌وگو بنشینم، اما من آن را رد کردم. من معتقدم که روزی در لیگ برتر سرمربی خواهم شد و ۱۰۰ درصد برای آن آماده هستم، اما تعهدی هم به تیم دربی‌کانتی دارم که برای من مهم است.

«رونی» متعاقباً به ایالات متحده نقل‌مکان کرد و در ژوئیه ۲۰۲۲ به عنوان سرمربی دی‌سی‌یونایتد منصوب شد. این مهاجم در پایان دوران حرفه‌ای خود دو سال در این باشگاه حضور داشت و ۴۸ بازی انجام داد و ۲۳ گل به ثمر رساند. دی‌سی‌یونایتد فصل گذشته با اختلاف ۷ امتیازی در لیگ MLS در رده آخر قرار گرفت؛ اگرچه این مربی به‌شدت اصرار داشت که «هیچ شانسی» برای تکرار چنین نمایش و نتایج بدی در اولین تجربه مربیگری‌اش وجود ندارد. این در حالی است که قرارداد او با این باشگاه در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

تافی‌ها، بازی‌های خود را پس از جدایی «لمپارد»، با دیداری سخت مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، در گودیسون‌پارک ادامه خواهند داد.

کد خبر 636120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.