خسارت ۳۰ میلیاردی اموال عمومی شهر تهران در ناآرامی‌های اخیر

سخنگوی شهرداری تهران در تشریح خسارت‌های ناشی از ناآرامی‌های اخیر به اموال شهر تهران، گفت: در این ناآرامی‌ها بیش از ۳۰ میلیارد خسارت به اموال عمومی شهر تهران وارد و ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس دچار آسیب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی در تشریح میزان آسیب به اموال عمومی شهر تهران در ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: در حوادث اخیر حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس تهران آسیب دید و تعدادی دیگر نیز دچار آتش‌سوزی شد و میزان خسارت‌ها از سوزاندن اتوبوس تا شکستن شیشه‌ها رقم خورد.

وی با اشاره به دیگر خسارت‌های وارد شده به اموال شهر تهران در حوادث اخیر، تصریح کرد: ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس نیز دچار آسیب شد که اعضا و رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گزارشی از آسیب‌ها به سطل‌های زباله دادند و از بعد عدد و رقم بیش از ۳۰ میلیارد خسارت به اموال عمومی شهر تهران وارد شد.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: این حوادث به معنی توقف خدمت‌رسانی به شهروندان نیست و در حوزه پسماند و سایر بخش‌ها یک دقیقه توقف خدمت نداشتیم و گواه صحبت ما شهری است که شهروندان هر صبح هنگام تردد در آن با پاکیزگی مواجه هستند و این اقدام‌ها تأثیری در اراده و عملکرد شهرداری تهران ندارد.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن رئیس‌جمهور که ما نیز در شهرداری تهران خود را بخشی از آن جبهه می‌دانیم، شهردار تهران نیز در ابتدا با قبول مسئولیت و با روحیه موجود با توجه به منویات و تاکید رهبر انقلاب، قرارگاه جهادی مسکن در شهر تهران را ایجاد کرد و تاکنون برای احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم.

کد خبر 612376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.