پارک‌های بانوان شهر یزد تجهیز می‌شود

نایب رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد در خصوص ضرورت ایجاد بازارچه‌های خدمت برای بانوان توانمند، گفت: پارک‌های بانوان در شهر یزد تجهیز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، فاطمه زارع با اشاره به تشکیل کمیسیون خانواده در شورای ششم شورای اسلامی شهر یزد برای اولین بار در کشور با توجه به اهمیت و ضرورت خانواده، اظهار کرد: بحث خانواده در نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید راهبر باشد و در این رابطه نیز سبک زندگی اسلامی باید مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: با تشکیل کمیسیون خانواده در شورای ششم پیرامون مسائل مختلفی با توجه به آسیب‌شناسی، بحث و گفت‌وگو می‌شود که از آن جمله می‌توان به بحث مسائل اشتغال، کارآفرینی، ازدواج، جمعیت و ایجاد فضاهای بانشاط به ویژه برای بانوان که مدیر خانه و خانواده هستند، اشاره کرد.

نایب رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد در خصوص تجهیز پارک‌های بانوان سطح شهر، گفت: در کمیسیون خانواده با توجه به اولویت‌بندی که انجام شده است، محیا کردن فضاهای ورزشی برای بانوان مد نظر قرار دارد که با حضور مربیان ورزشی و مسئولان مرتبط به ترتیب برای رفع مشکلات پارک‌هایی که ویژه بانوان است از جمله پارک طوبی، وحدت، چهارده معصوم آزادشهر اقدام شد.

کد خبر 598080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.