افزایش آمار زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در اراک

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از کسب مقام اول پاسخگویی به شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهدی فدوی امروز _دوشنبه نهم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون ۱۵۳۳ فقره شکایت و درخواست مردمی در حوزه کاری سازمان مدیریت پسماند به ثبت رسیده است که از این تعداد تنها هشت پیام نداشتن رضایت ثبت شده و در مابقی پیام‌ها رضایت شهروندان اراکی کسب شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر رضایت شهروندی از عملکرد سازمان مدیریت پسماند در رتبه ۷۱ درصد قرار دارد و ۲۹ درصد باقی مانده، مربوط به پیام‌هایی است که هنوز اجرایی نشده است و طی هفته‌های آتی مورد سنجش شهروندان قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک افزود: در بین ۱۵۳۳ پیام مردمی سامانه ۱۳۷ طی چهار ماه گذشته، تنها هشت مورد از درخواست‌های مردمی پس از انجام کار موفق به دریافت رضایت شهروندان نشدند و مابقی رضایت شهروندان را کسب کردند.

سرپرست سازمان مورد پسماند شهرداری اراک با اشاره دلایل وجود ۲۰۰ عدد پیام مردمی در دست پیگیری، گفت: حدود ۲۰۰ پیام‌های مردمی سامانه ۱۳۷ مربوط به سازمان مدیریت پسماند در خصوص زنده‌ گیری سگ‌های بلاصاحب و جانمایی مخازن جمع‌ آوری پسماند است که با در نظر گرفتن تدابیر جدید به‌زودی شاهد انجام شدند این پیام‌ها نیز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در سال جدید با افزایش تعداد اکیپ‌های زنده‌ گیری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر، آمار انتقال این حیوانات بلاصاحب به پناهگاه حیات شهرداری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.

فدوی تاکید کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک قصد دارد در سال جدید با خرید ۵۰۰ عدد مخزن جدید جمع‌آوری زباله، جانمایی‌های این مخازن در سطح شهر را سامان بخشد تا حداکثر رضایت شهروندی حاصل شود.

کد خبر 578699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.