ذوب‌آهن اصفهان_نساجی مازندران/شاگردان تارتار به‌دنبال حفظ جایگاه

تیم فوتبال ذوب‌آهن و نساجی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز سه‌شنبه _سوم خردادماه_ در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر رودرروی نساجی مازندران قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران

داوران: علی صفایی، حسن ظهیری، محمدعلی پورمتقی و ایمان کهیش

ناظر: محسن قهرمانی

ورزشگاه: فولادشهر

تیم فوتبال ذوب‌آهن از ۲۸ بازی ۱۰ برد، ۶ مساوی، ۱۲ باخت و ۳۶ امتیاز به دست آورده که در رده هفتم جدول جای گرفته است. گاندوها هفته گذشته مقابل فجرسپاسی صف‌آرایی کردند که این تیم را با تک‌گل محمد قریشی شکست دادند. شاگردان تارتار اگر موفق شوند نساجی را شکست دهند، جایگاه هفتمی خود را حفظ خواهند کرد؛ اما در صورت شکست امکان دارد تا رده دهم هم پایین بیایند.

هفته گذشته حواشی درخصوص تمدید قرارداد تارتار با ذوب‌آهن به گوش می‌رسید که در نهایت این مربی یک روز قبل از بازی با نساجی قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با ذوب‌آهن تمدید کرد.

لیست نهایی تیم امید برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی اعلام شد که پارسا جعفری، میلاد کر، محمد خدابنده‌لو و محمدحسین اسلامی چهار بازیکن ذوب‌آهن در این لیست حضور دارند.

ذوب‌آهن اصفهان _ نساجی مازندران/شاگردان تارتار به دنبال حفظ جایگاه

تیم فوتبال نساجی مازندران از ۲۸ بازی ۶ برد، ۱۴ مساوی، ۸ باخت و ۳۲ امتیاز به دست آورده که در رده یازدهم جدول جای گرفته است. این تیم هفته گذشته مقابل هوادار با نتیجه دو بر یک پیروز شد، شاگردان اسماعیلی اگر موفق شوند ذوب‌آهن را شکست دهند امکان دارد تا رده هشتم بالا بیایند؛ در غیر این صورت در همان رده یازدهم جدول باقی خواهند ماند.

پس از اخراج ساکت الهامی که نساجی را قهرمان جام حذفی کرد، اسماعیل اسماعیلی جایگزین این مربی شد؛ وی در طول دوبازی که روی نیمکت نساجی حضور داشته یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده که نشان می‌دهد شروع خوبی داشته است.

نساجی برای بازی با ذوب‌آهن، دو کاپیتان خود یعنی مسعود شجاعی و حامد شیری را به علت مصدومیت و امیر مهدی جانملکی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد که اسماعیلی مجبور است در ترکیب خود تغییراتی را ایجاد کند.

کد خبر 577259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.