اهمیت طرح مشکلات از زبان نمایندگان شهر

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: درخواست داریم در سفر رئیس‌جمهور به استان، نماینده شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حاضر شوند تا دغدغه‌های شهر را از دید شهروندان مطرح کند و معضلات شهرستان‌ها بازگو شود.

غلامعلی سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هنوز پروژه‌های مسکن مهر دوره‌های قبل تکمیل نشده و در این زمینه با معضلات فراوانی روبه‌رو هستیم، در حال حاضر نیز موضوع مسکن ملی در حال پیگیری است تا مشکلات موجود رفع شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهرستان بروجن افتتاح شده، اما با کمبود نیروی متخصص روبه‌رو است، ادامه داد: قسمت "سی‌تی‌اسکن" بیمارستان بروجن نیز تقریباً نیمه‌فعال است، زیرا نیروی متخصص در این بخش حضور ندارد، بنابراین نیاز است متخصصان حوزه‌های مختلف در سطح استان تقسیم شوند و تنها در مرکز استان متمرکز نشوند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در خصوص کریدور شمال به جنوب کشور، افزود: این کریدور از شهرستان بروجن می‌گذرد و زیرساخت‌های آن در حال تخریب است، همچنین آمار تصادفات در این شهرستان از سایر نقاط استان بیشتر است و بخشی از این تصادفات به دلیل کریدور شمال به جنوب رخ می‌دهد؛ چرا که جاده‌های این شهرستان ایمن نیست و نیازمند اصلاح است.

وی گفت: درخواست داریم در سفر رئیس‌جمهور به استان، نماینده شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حاضر شوند تا دغدغه‌های شهر را از دید شهروندان مطرح کند و معضلات شهرستان‌ها بازگو شود.

کد خبر 573912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.