دشمن به دنبال ضعیف کردن غیرت دینی در جامعه است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: غیرت دینی و انقلابی موجب دفاع از ارزش‌های انقلاب و دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع است به همین خاطر امروز دشمن به دنبال ضعیف کردن غیرت دینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران در سال ۱۳۵۸ و همچنین سالروز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: حضرت ام‌البنین با بصیرتی که داشت فرزندانش را در پی یاری امام حسین (ع) بدرقه کرد و مادران شهدا و جانبازان کشور نیز با اقتدار به این بانوی بزرگوار اسلام فرزندانشان را در راه دفاع از انقلاب اسلامی به جبهه فرستادند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم، گفت: غیرت دینی مردم موجب حفظ کشور در سخت‌ترین شرایط شد لذا نویسندگان و نخبگان کشور باید در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: غیرت دینی همان ارزش‌هایی است که اسلام در رعایت آن تأکیدات فراوان داشته و به عنوان یک امتیاز برای انسان است.

کرامتی افزود: غیرت دینی و انقلابی موجب دفاع از ارزش‌های انقلاب و دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع می‌شود، لذا امروز دشمن به دنبال ضعیف کردن غیرت دینی در جامعه است.

وی با تأکید بر حساس بودن نسبت به غیرت دینی، افزود: جنگ وسیعی در جریان از بین بردن غیرت دینی و انقلابی است، لذا مردم ایران اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان و اسلام در برابر نقشه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

کد خبر 548741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.