منطقه گردشگری دره گردو اراک، نوروزگاه ۱۴۰۱ می‌شود

شهردار اراک گفت: برنامه‌های جدید، جذاب، مفرح و خاصی برای نوروز ۱۴۰۱ در این کلانشهر پیش‌بینی شده است.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات جلسه ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ شهرداری اظهار کرد: کشور دو سال متوالی درگیر شیوع ویروس کرونا بوده است، لذا با انجام واکسیناسیون عمومی کرونا امیدواریم در نوروز ۱۴۰۱ ظرفیت شاد بودن و شاد زیستن در کنار یکدیگر فراهم شود، در این راستا برنامه‌ها و طرح‌هایی تدارک دیده شده که برای مردم محسوس و ملموس‌تر باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال جاری اعیاد شعبانیه آغاز می‌شود، به گونه‌ای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری خواهیم کرد که برنامه‌های نوروزی شهرداری از این ایام شروع شود و به مدت ۲۰ روز ادامه داشته باشد.

شهردار اراک تاکید کرد: برنامه‌های جدید، جذاب، مفرح و خاصی برای نوروز ۱۴۰۱ و استقبال از مسافران نوروزی تدارک دیده شده است تا بعد از دو سال سخت کرونایی، شادابی و نشاط را در بین شهروندان اراکی و مسافران ایجاد کنیم.

کریمی با اعلام اینکه منطقه گردشگری دره گردو برای نوروز ۱۴۰۱، نوروزگاه شهر اراک می‌شود، خاطرنشان کرد: استفاده از تجارب سایر شهرهای کشور در استقبال از نوروز و آماده سازی طرح المان‌های نوروزی و برنامه‌های اجرایی و عملیاتی نوروز تا ۱۵ دی‌ماه، باید در دستور کار کمیته‌های ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ قرار گیرد.

کد خبر 540474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.