پیروزی تیم‌های مولتی کافه و نماینده قزوین

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه ب، تیم های مولتی کافه و نماینده قزوین مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه ۱۲ دی ماه در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه ب با ۲ دیدار پیگیری شد.

در بازی نخست امروز تیم‌های مولتی کافه مشهد و سپهرداد تهران مقابل هم قرار گرفتند. تیم سپهرداد تهران که روز گذشته بازی را مقابل بانوان شهر گرگان واگذار کرده بود، در دیدار امروز هم نتوانست به پیروزی برسد و تیم مولتی کافه مشهد با نتیجه ۸۳ بر ۵۳ به پیروزی رسید.

در دومین و آخرین بازی امروز تیم‌های شورای شهر و شهرداری قزوین و بانوان شهر گرگان به مصاف هم رفتند. نماینده قزوین موفق شد حریفش را شکست دهد. شورای شهر و شهرداری قزوین در دیدار هفته هشتم با نتیجه ۶۶ بر ۵۰ بانوان شهر گرگان را شکست داد.

تیم شورای شهر و شهرداری قزوین در این دوره از رقابت‌ها فقط یک باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و آقازادگان از تیم قزوین با ۳۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

به گزارش ایمنا، تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان به دلیل ۵ بازیکن کرونایی این هفته در مسابقات لیگ شرکت نکرد و بازی‌های این تیم لغو شد.

کد خبر 465734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.