کشف ۳ هزار دست کله پاچه غیربهداشتی در شهرضا + عکس

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا گفت: حدود ۳ هزار دست کله پاچه که به صورت کاملاً غیربهداشتی احتکار و در حال نگهداری بود و اقلام دیگر از جمله دنبه و روده‌های گوسفند در شهرضا کشف و ضبط شد.

به گزارش ایمنا امیرحسین رزاززاده با اشاره به کشف اقلام غیربهداشتی کله پاچه و احشام آن در شهرضا اظهار داشت: حسب اخبار واصله از مأموران اطلاعات سپاه مبنی بر احتکار اقلام گوشتی به ویژه کله‌پاچه در اسرع وقت دستور مقتضی برای ورود به محل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا افزود: با هماهنگی انجام شده با سپاه و نیروی انتظامی محل کشف شد و حدود ۳ هزار دست کله پاچه که به صورت کاملاً غیربهداشتی احتکار و در حال نگهداری بود و اقلام دیگر از جمله دنبه و روده‌های گوسفند کشف و ضبط شد.

وی با تأکید بر این‌که در این خصوص برخورد قانونی و قاطع انجام می‌شود چون موضوع احتکار و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود، عنوان کرد: در این شرایط هر کسی بخواهد با بهداشت و سلامت مردم بازی کند با وی برخورد قانونی شدیدی خواهد شد.

رزاززاده بیان کرد: احتکار اقلام در ارتباط با ارزاق عمومی و بهداشت مردم جرمی سنگین و مجازات اعدام در پیش روی این دست محتکران است.

منبع: فارس

کد خبر 414366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.