برای ساختن ذوب‌آهن باید روحیه بازیکنان را بالا برد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن شخصیت قدرتمند گذشته‌اش را از دست داده است و مهم‌ترین مسئله برای ساختن ذوب‌آهن بالا بردن روحیه بازیکنان است.

محمد صلصالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه تیم الزورای عراق قدرتمند نبود اظهار کرد: ذوب‌آهن جلوی تیم عراقی بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت اما نتوانست از لحاظ نتیجه‌گیری به هدف خودش برسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است؟ افزود: ذوب‌آهن در لیگ برتر خیلی خوب بازی نکرده و در لیگ قهرمانان جلوی یک تیم قدرتمند قرار نگرفته که بتوان ذوب‌آهن آسیایی را با لیگ برتر مقایسه کرد. ذوب‌آهن تا امروز در آسیا محک نخورده است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن باید روی لیگ برتر فوتبال هدف‌گذاری کند و اهمیت لیگ ایران برای آن‌ها بیشتر باشد؛ شرایط لیگ قهرمانان آسیا با لیگ ایران متفاوت است، ذوب‌آهن پس از پیروزی مقابل الغرافه قطر از لحاظ روحی در لیگ قهرمانان آسیا بهتر شد و همین روحیه آن‌ها در این رقابت‌ها باعث شده است که بهتر بازی کنند.

صلصالی با بیان اینکه ذوب‌آهن شخصیت قدرتمند گذشته‌اش را از دست داده است خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله برای ساختن ذوب‌آهن بالا بردن روحیه بازیکنان است؛ اگر ذوب‌آهن می‌خواهد در لیگ برتر فوتبال ایران نتیجه بگیرد باید روحیه بازیکنان را بالا ببرند. در حال حاضر بازی‌ها فشرده شده که این باعث می‌شود کار ذوب‌آهن در ادامه راه سخت‌تر شود. راه خروج از این فشارها داشتن ۱۵ بازیکن هم‌سطح است تا در ادامه برای بازیکنان مصدومیت به وجود نیاید.

وی با اشاره به قطع شدن رابطه‌اش با باشگاه ذوب آهن همزمان با جدایی از این تیم خاطرنشان کرد: قطع شدن رابطه من با باشگاه دلایل زیادی دارد که من این مسئله را پای بی‌معرفتی باشگاه ذوب‌آهن می‌گذارم. هر بازیکنی در هر باشگاه زمانی حضور دارد و بعد از مدتی هم می‌رود اما من ۱۴ سال از جوانی‌ام را در باشگاه ذوب‌آهن گذاشتم.

این پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن به طور کلی با بازیکنان پیشکسوت برخورد خوبی ندارد؛ اهمیت ندادن به پیشکسوتان در همه فوتبال ایران وجود دارد. بسیار علاقه‌مند به مربیگری هستم و خوشحال می‌شوم این اتفاق با تیم‌های ذوب‌آهن باشد، امیدوارم روزی برسد که به ذوب‌آهن برگردم.

کد خبر 369511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.