سنگ بنای بیمارستان میلاد با دستان مرحوم تاج الدین گذاشته شد

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:  مرحوم تاج الدین  سنگ بنای بیمارستان میلاد را در دستور کار خود قرار داد و  جلسات متعددی در خصوص بهره برداری از این بیمارستان برگزار شد که وی  قاطعانه این موضوع را بررسی و پیگیری می‌کرد تا این مسئله محقق شد.

محمد گورابی در حاشیه مراسم تشییع  پیکر عبدالرحمن تاج‌الدین درگلستان شهدا  در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن عرض تسلیت به مردم ایران به دلیل این ضایعه بزرگ اظهار کرد: دو مدیر بسیار لایق و شایسته را از دست دادیم. مدیرانی که سخت‌کوشی، صداقت و رفتار شایسته را سرلوحه کار خود قرار داده بودند و مرگ این عزیزان باعث اندوه مردم ایران شد.

وی افزود: مرحوم تاج الدین مادی گرا نبود و از زمانیکه در سازمان تامین اجتماعی شروع به فعالیت کردند از سمت شرکت‌های مختلف درخواست ‌شد تا به عنوان عضو هیئت مدیره آن شرکت مشغول به کار شود اما هیچگاه این موضوع را نپذیرفتند،  وی از این حیث الگو و سرمشق همه کارکنان سازمان تامین اجتماعی بود که تنها با هدف ارایه  خدمت  مطلوب به مردم تلاش می‌کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان  ادامه داد: مرحوم تاج الدین  پیشتاز خدمت در همه امور به مردم اصفهان بود. مردم اصفهان  به هیچ با در بسته اتاق  وی روبه‌رو نمی‌شدند و همیشه با خوشرویی با آنها برخورد می‌کرد.

وی اضافه کرد: مرحوم تاج الدین سنگ بنای بیمارستان میلاد را در دستور کار خود قرار داد و جلسات متعددی در خصوص بهره برداری از این بیمارستان برگزار شد که وی  قاطعانه این موضوع را بررسی و پیگیری می‌کرد و حتی امکان این وجود داشت که  سازمان تامین اجتماعی عکس العملی در خصوص رفتار وی نشان دهد با تمام مسائل از هدف دست نکشید و در نهایت این پروژه در دستور کار قرار گرفت اما متاسفانه شاهد کلنگ زنی این  بیمارستان نیست.  به زودی این اتفاق رقم خواهد خورد و باعث شادی روح این مرحوم شود.

کد خبر 358834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.