۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
مترو سواری؛ از عاشق‌آباد تا صفه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی می توانند از ۱۴ فروردین ماه از ایستگاه پاسداران در خیابان عاشق آباد تا پایانه صفه با مترو سفر کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی اظهار کرد: خط یک مترو اصفهان فردا ـسه شنبه ۱۴ فروردین ـ از ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد تا ۲۱ به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: سرفاصله زمانی حرکت از ایستگاه عاشق آباد در شهرک قدس تا میدان آزادی هر ۱۵ دقیقه یک بار و از میدان آزادی تا پایانه مسافربری صفه هر ۳۰ دقیقه یک بار خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: چهار ایستگاه دانشگاه، کارگر، کوی امام (خوابگاه) و پایانه صفه در ادامه خط یک بازگشایی خواهند شد.

صلواتی خاطرنشان کرد: دو ایستگاه میدان امام‌حسین (ع) و میدان انقلاب اسلامی در مرکز شهر هم مسافرگیری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شهروندان در ایستگاه‌های شهرک قدس، میدان علیخانی، چهارراه ۲۵ آبان، میدان شهدا، چهارراه تختی، باغ گلدسته، میدان انقلاب، میدان آزادی و پایانه صفه امکان جابجایی با خطوط مختلف اتوبوسرانی را خواهند داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار گفت: ایستگاه‌های دوچرخه در مجاورت ایستگاه‌های مترو نصب شده و در حال تکمیل است. شهروندان می توانند دوچرخه یا موتورسیکلت خود را در کنار ایستگاهها پارک کرده و ادامه مسیر را با مترو طی کنند.

وی اضافه کرد: پارکینگ خودرو در مجاورت ایستگاههای کاوه، چهارراه تختی، دروازه دولت و پایانه صفه ایجاد شده است‌.

کد خبر 340527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.