استقرار ۵ ایستگاه فرعی نیروهای امداد کوهستان در کوه صفه

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: به منظور تامین ایمنی و امنیت گردشگرانی که به منطقه گردشگری کوه صفه مراجعه می‌کنند، تعداد پنج ایستگاه فرعی امداد کوهستان در این نقطه از شهر استقرار یافته‌ است.

بهزاد بزرگزاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شامگاه شنبه دو هزار و ۲۰۰ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب نسبتاً شلوغی در این تفرجگاه سپری شد.

وی ادامه داد: شب گذشته در ادامه اجرای فعالیت های ایمنی و گشت زنی ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، دو دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو در کمپینگ باغ فدک مستقر و تعداد ۶۳ نفر نیرو آماده‌باش بودند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان میانگین دمای هوای باغ فدک را ۱۶ درجه سانتی‌گراد اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا مسافران کمتری برای گرم شدن از کپسول گاز استفاده کردند، اما با این حال ۷۵ سلیندر گاز از چادر مسافران خارج شد.

وی با اشاره به وقوع یک حادثه و یک حریق در باغ فدک، گفت: شب گذشته نشت بنزین از باک یک‌دستگاه خودرو رؤیت و رفع خطر شد، همچنین حریق واشر سیلندر پیک نیک بلافاصله اطفاء گردید.

بزرگزاد خاطرنشان کرد: به منظور تامین ایمنی و امنیت گردشگرانی که به منطقه گردشگری کوه صفه مراجعه می‌کنند، تعداد پنج ایستگاه فرعی امداد کوهستان در این نقطه از شهر استقرار یافته‌ است.

وی با بیان اینکه در شامگاه شنبه در سطح شهر اصفهان نیز سه دستگاه موتورسیکلت، ۱۱ دستگاه خودرو مستقر و تعداد ۳۰ نیرو آماده‌باش بودند، افزود: دیشب ۱۷ حریق و ۱۳ حادثه جزیی در شهر اصفهان اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد.

کد خبر 340135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.