واکنش وزارت ورزش به حضور دو بازیکن ایرانی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پی اخبار منتشره در مورد حضور دو ورزشکار ایرانی شاغل در یکی از تیم‌های اروپایی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی بیانیه داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است:
«حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان با پیروی کامل از آرمان های امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام برای ترویج روحیه مبارزه علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.
بنا براعلام وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان ایران اسلامی نیز در میادین بین المللی یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده اند و این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی و جـهانی تبـدیـل شده است.
در مورد اخیر هم وزارت ورزش پس از دریافت اطلاعات و گزارش‌های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.»

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پانیونیوس یونان در مرحله مقدماتی لیگ اروپا در دو بازی رفت و برگشت به مصاف تیم مکابی، نماینده رژیم اشغالگر قدس رفت. احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی دو لژیونر ایرانی این تیم با موافقت باشگاه پانیونیوس، از سفر به سرزمین‌های اشغالی در بازی رفت خودداری کردند اما باشگاه یونانی با عدم حضور آنها در بازی برگشت مخالفت کرد.

کد خبر 313947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.