برپایی کارگاه های آموزشی «اصفهان پژوهی» در مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل

کارگاه های آموزشی "اصفهان پژوهی" ویژه ایام تابستان از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل با هدف آشنا کردن پژوهشگران، علاقه مندان و در پهنه ای گسترده تر تمامی شهروندان اصفهانی برای برگزاری جلسات آموزشی با عناوین مختلف مرتبط با اصفهان و با شعار "هر اصفهانی ، یک اصفهان شناس" اقدامات مختلفی را در دستور کار خود داده است.

برگزاری کارگاه های آموزشی "اصفهان پژوهی" در سه سطح که به صورت هفتگی در محل مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود از جمله این اقدامات می باشد.

محلات اصفهان، رجال و مشاهیر اصفهان، آشنایی با هنرهای سنتی اصفهان، تاریخ، جغرافیا، ادبیات و فلسفه هنر و معماری، محله گردی، باستان شناسی، منبع شناسی اصفهان، معماری بناهای اصفهان و... از جمله عناوین کارگاه های آموزشی دوره تابستانه مرکز اصفهان شناسی است که شرکت کنندگان در این کارگاه ها با جنبه های مختلف شهر اصفهان آشنایی پیدا می کنند.

این کارگاه ها از یک سو مکمل دوره های آموزشی راهنمای گردشگری است که میراث فرهنگی متولی برگزاری آن است و از سوی دیگر زمینه را فراهم می کند تا حاضرین بتوانند اطلاعاتی درباره شهراصفهان داشته و در صورت مواجهه با گردشگران به پرسش های آنان پاسخی قانع کننده ارائه کنند .

سطوح دو و سه با تکمیل مطالب ارائه شده در سطح یک و همچنین بررسی تخصصی تر موضوعات مرتبط با اصفهان ، زمینه مناسبی را برای گسترش اطلاعات درباره شهر و عمیق تر شدن آن فراهم می کند.

در پایان هر دوره با برگزاری آزمون به شرکت کنندگانی که حد نصاب لازم را کسب کنند، گواهی رسمی اعطا خواهد شد و شرکت کنندگان این کارگاه ها در صورت گذراندن حد نصاب لازم موفق به دریافت «دیپلم اصفهان پژوهی» خواهند شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل می توانند به محل مرکز واقع در خیابان استانداری، مقابل موزه هنرهای تزئینی مراجعه کرده و یا با شماره 32245184 داخلی 14 تماس حاصل کنند.

کد خبر 309297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.