تمام ملت ایران، در قدرت نرم این کشور نقش دارند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه ملت بزرگ ایران در تولید این انقلاب و قدرت نرم مشاکرت داشتند، دشمنان انقلاب در ابتدای این انقلاب نوپا، جنگ‌های قومی و تجزیه طلبی را در دستورکار گذاشتند اما بازهم شاهد نقش زیبای ملت ایران بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین معروفی بعد از ظهر امروز _شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت_ اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، همه ملت ایران به فرمان امام خود لبیک گفتند و با تبعیت از امام خویش، مبارزه کرده و رژیم ستم‌شاهی دست‌نشانده را از میان برداشتند و با منطقه دقیق ۹۸ درصدی جمهوری اسلامی را جایگزین آن کردند.

وی افزود: همه ملت بزرگ ایران در تولید این انقلاب و قدرت نرم مشارکت داشتند، دشمنان انقلاب در ابتدای این انقلاب نوپا، جنگ‌های قومی و تجزیه طلبی را در دستورکار گذاشتند اما بازهم شاهد نقش زیبای ملت ایران بودیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: آنجایی که دشمن به نتیجه نرسید، جنگی نابرابر را به ملت ایران تحمیل کرد.

معروفی بیان کرد: پس از آن در جریان سازندگی، ملت ایران‌پای بزرگی خود ایستاد و همه تنگناها را پذیرفت اما عزت خود را حفظ کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان هسته‌ای، به بهانه سلاح هسته‌ای به سمت تحریم ایران رفتند اما ملت ایران پای فناوری صلح‌آمیز خود ایستاد، می‌دانستند ایران دنبال سلاح هسته‌ای نیست چون هم خودش قربانی این امر است، هم بر اساس فتوای مرجعمان سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانیم و از سویی ناکار آمدترین سلاح، این نوع است، پس از آن جنگ احزاب در سال ۱۳۸۸ انقلاب بزرگ را به لبه پرتگاه بردند اما ملت بزرگ به تاسی از امام خویش مهر تأییدی بر اصالت خویش زد و در این راستا ملت بزرگ ما در ۹ دی ۱۳۸۸، تاریخ را عوض کرده و ثابت کردند اگر نخبگان سکوت کنند، کربلا اتفاق نمی‌افتد و پای حقیقت خود می‌ایستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ که خواستند آشوب‌های مختلف به‌پا کنند، ملت عزیز ما صف خود را از اشرار جدا و پای حقیقت ایستادند.

معروفی عنوان کرد: دشمنان با حماقت خود در ۱۳ دی ۱۳۹۸، قلب ملت ایران را مورد هجمه قرار دادند تا جریان مقاومت را جمع کنند، یک قلب را زدند اما باورشان نمی‌شد ۸۰ میلیون قلب ایران قاسم سلیمانی بشود.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ با جنگ‌نابرابر شناختی و ادراکی در بستر فضای مجازی عملیاتی علیه ملت ما ایجاد کردند اما بازهم ملت ایران پای بزرگی خود ایستاد، انقلاب را تثبیت و مهر تأییدی بر عملکرد خود زد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: در سال ۱۴۰۲ چندین برنامه از جمله عاشورا و محرم زدایی را در دستورکار قرار دادند اما شاهد حضور پرشورتر مردم و جوانان بودیم، از سویی قصد تحت تأثیر قرار دادن اربعین را داشتند اما بازهم میلیون‌ها زائر عمود به عمود مسیر را طی کردند.

معروفی اظهار کرد: ۲۵ شهریور برای سالگرد اغتشاشات قصد مشغول کردن ایران را داشتند اما یک نفر هم در خیابان نبود، تمام تلاش را برای ۲۲ بهمن گذاشتند اما ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲ بهمن تماشایی ملت ایران شد، پس از آن ۱۱ اسفند و انتخابات را هدف قرار دادند اما باز هم‌ملت ایران پای اعتقادات خود ایستاد و این ملت و نظام هوشمند هستند.

وی ادامه داد: ملت عزیز ایران در این سال‌ها ثابت کردند هرجا اعتقادات و منافع ملی در خطر باشد، از هر قوم، گرایش سیاسی و اعتقادات دور یک‌میز می‌نشینند و از اعتقادات خود دفاع می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و در این راستا سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین، فدای ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی و ولایت می‌شود.

معروفی عنوان کرد: سپاه و بسیج در ارائه خدمات نگاه قومی، مذهبی و سیاسی ندارند و خروجی این سپاه و بسیج شهیدان سلیمانی، زاهدی، الله‌وردی، حججی و… است و امروز این سپاه و بسیج سنگر بلای ملت ایران است.

کد خبر 754669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.