روابط عمومی پیشران‌ اصلی مقابله با عملیات روانی دشمن است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به نقش و جایگاه مهم و تاثیرگذار روابط عمومی سازمان‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن گفت:روابط عمومی پیشران‌ اصلی مقابله با عملیات روانی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت_ در همایش روابط‌عمومی ها و فعالان عرصه خبر و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با عنوان مدار امید اظهار کرد: دشمن برای القای دروغ به مردم و فریب افکار عمومی، معماری دقیق و هوشمند را دستور کار خود دارد.

وی افزود: برای برهم ریختن دستگاه محاسبات رسانه‌ای و میرایی عملیات روانی او باید آگاه سازی مردم و آماده کردن جامعه به عنوان مهم‌ترین عنصر برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن در جنگ شناختی را مشق روزانه خود قرار دهیم و در عرصه جهاد تبیین و نهضت آگاه‌سازی مانند یک معمار و طراح حاذق و حرفه‌ای عمل کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به نقش و جایگاه مهم و تأثیرگذار روابط عمومی سازمان‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن گفت: روابط عمومی پیشران اصلی مقابله با عملیات روانی دشمن است.

سردار کریمی تصریح کرد: دشمن در فضای حقیقی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و باید اذعان داشت که نقش روابط عمومی‌ها در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن بسیار مهم و برجسته است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ کشور دستخوش حوادث تلخی بود افزود: دشمن از وضعیت حاکم به دنبال بهره برداری خود بود، اما هم اینک وضعیت کشور به گونه‌ای است که ایران اسلامی با اقتدار در جهان عرض اندام می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: ایران اسلامی در بخش نظامی و در حوزه جهاد تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی توانسته به خوبی جایگاه خود را تثبیت کند و مصداق عینی آن عملیات وعده صادق است.

سردار کریمی اظهار کرد: هم اینک تمامیت غرب به چالش کشیده شده است، برخی شکست اسرائیل را رؤیا و برخی هم آرمانی می‌دانستند، چرا که در ظاهر قدرت استکبار در دنیا حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: این موضوع در عملیات وعده صادق مشهود بود که استکبار در تمام سطوح و ارکان از سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل گرفته تا رؤسای جمهور و وزرای خارجه کشورهای مختلف به التماس افتاده و از ایران می‌خواستند خویشتن داری کند اما ایران با اقتدار به صهیونیست‌ها پاسخ داد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: در یک نبرد علنی ۲۲ کشور در مقابل ایران اسلامی با تجهیز تمام ۱۱ پدافند هوایی ایستادند اما ایران با اقتدار عملیات وعده صادق را با موفقیت انجام داد.

سردار کریمی با اشاره به بیداری جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های غرب و آمریکا و حمایت آنها از مردم مظلوم غزه خاطر نشان کرد: در شرایطی شاهد شکل‌گیری این اعتراضات هستیم که دانشگاه‌های آمریکا، یک عمر علیه فرهنگ و ادیان کشورهای مختلف فعالیت کرده و دست پرورده‌های خود را برای نابودی این فرهنگ‌ها و ادیان و برقراری فرهنگ غرب در جهان به سایر کشورها اعزام کرده بودند.

وی اضافه کرد: هم اینک مراکزی که باید از اسرائیل دفاع و فرهنگ غرب را ترویج می‌دادند، علیه جنایت‌های این رژیم به پا خاسته و از مردم غزه حمایت می‌کنند و این همان وعده خداست که هم اینک شاهد تحقق آن هستیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: مظلوم غزه با ۲۵۱ روز درگیری، جنگ، گرسنگی و بمباران هنوز از پا ننشسته و همچنان پای آرمان خود با اقتدار ایستاده‌اند.

کد خبر 754219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.