اندیشه‌ها تحریم‌پذیر نیستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تعامل ایران با دنیا، برای برگزاری رویداد بین‌المللی مهارت به وضوح قابل مشاهده است، دنیا باید بداند که اندیشه‌ها تحریم‌پذیر نیستند و دنیا را می‌سازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، علی حسین شهریور، امروز - پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت - در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات دوستانه بین‌المللی مهارت ایران به میزبانی گلستان با بیان اینکه ایران با کسب پنج مدال طلا مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کرد، اظهار کرد: در این رقابت‌ها ایران مقام اول، روسیه و کره جنوبی به طور مشترک با کسب سه نقره، مقام دوم و برزیل و آفریقای جنوبی با دو مدال برنز مقام عالی دوم و سوم را کسب کردند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات فقط برای ایجاد رقابت نیست، بلکه شرایطی برای رشد و انتقال مهارت‌ها است.

معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: تلاش برای ارائه مهارت‌ها از دیگر مزایای برگزاری این مسابقات بوده است.

اندیشه‌ها تحریم پذیر نیستند

محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در این مراسم گفت: دیپلماسی مهارتی جمهوری‌اسلامی ایران نشان داد که مهم‌ترین بخش برگزاری این مسابقات، دیپلماسی مهارتی برای قرار گرفتن کشورها در کنار یکدیگر است.

وی افزود: تعامل ایران با دنیا، برای برگزاری این رویداد بین‌المللی به وضوح قابل مشاهده است، دنیا باید بداند که اندیشه‌ها تحریم‌پذیر نیستند و دنیا را می‌سازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: ایران با برگزاری این مسابقات نشان داد که بهترین میزبان برای شکستن تحریم‌ها است و مطمئناً دنیا نیازمند مهارت‌ها بوده و مهارت‌ها در گرو اندیشه‌ها است.

وی با بیان اینکه مهارت همواره یکی از ارکان مدیریت جامعه انسانی است، افزود: اندیشه‌هایی که در این مسابقات دور یکدیگر جمع شده‌اند، قرار است آینده‌ای بهتر را برای جوامع انسانی رقم بزنند.

دهنوی خاطرنشان کرد: کشوری که می‌خواهد در جایگاه بهتری در دنیا قرار بگیرد، بدون شک نیازمند استفاده از فناوری‌هاست و آینده‌ای که مبنای آن مهارت است، ساختار قوی‌تری برای ماندگاری و مدیریت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان یادآور شد: فرصتی که برگزاری این مسابقات با تجمیع اندیشه‌های فناورانه در کنار یکدیگر به صورت حضوری و آنلاین به‌وجود آورده است، بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت‌ها است.

رشد ۵۷۱ درصدی بودجه فنی و حرفه‌ای گلستان در دولت سیزدهم

حمزه کرایلو مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان نیز در ادامه این مراسم از رشد ۵۷۱ درصدی بودجه فنی و حرفه‌ای گلستان در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: بودجه این اداره کل در دولت دوازدهم ۱۵ میلیارد تومان بود که این رقم در دولت سیزدهم به ۱۰۴ میلیارد رسیده و رشد ۵۷۱ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: گلستان با بسیاری از کشورهای شرکت‌کننده که به صورت آنلاین در این مسابقات حضور داشتند، فاصله ۹ ساعتی دارند اما به خوبی این مسابقات پوشش داده و کارشناسی انجام شد.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان اضافه کرد: یکی از خواسته‌های گلستان از مسئولان فنی و حرفه‌ای کشور این است که دبیرخانه مسابقات مهارتی کشور در گلستان ایجاد شود.

کد خبر 754139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.