۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مقایسه بهترین هتل های جزیره کیش
بهترین هتل های جزیره کیش

کیش یک جزیره تفریحی ـ ورزشی در جنوب ایران، در آب‌های خلیج‌فارس واقع شده است. این جزیره به دلیل برخورداری از منطقه آزاد تجاری، مراکز تفریحی متعدد، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های گردشگر به یکی از مهم‌ترین مقاصد تفریحی و گردشگری ایران تبدیل شده است.

این امر باعث شده هر ساله مسافران بسیاری برای بازدید از این طبیعت زیبا به کیش سفر کنند. در کیش هتل‌ها و آپارتمان‌های متعددی برای اقامت وجود دارد که افراد می‌توانند باتوجه‌به سلیقه و بودجه یکی از هتل‌ها را انتخاب کنند. آیا درباره هتل‌های کیش اطلاعات دارید. با ما همراه باشید تا در بتوانید بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید.

هتل های کیش

جزیره زیبای کیش مملو از هتل‌های متنوع با امکانات رفاهی بی‌نظیر و خدمات مختلف است که می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند. برخی از هتل‌ها در مرکز جزیره و نزدیک به مراکز خرید و تفریحی واقع شده‌اند و برخی دیگر در ساحل دریا قرار دارند. در هنگام انتخاب هتل کیش، باید به این موارد دقت کرد. اقامت با درنظر گرفتن این موارد بسیار دلچسب است. در اینجا به برخی از بهترین هتل‌های کیش اشاره شده است.

هتل های کیش

هتل بزرگ داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش، قصری باشکوه و مجلل در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در هتلی 5 ستاره را به ارمغان می‌آورد. این هتل که با الهام از معماری هخامنشیان و شکوه و جلال تخت جمشید بنا شده، گویی برگ زرینی از تاریخ ایران باستان را در دل جزیره کیش به نمایش می‌گذارد.

هتل داریوش در شمال شرقی جزیره قرار دارد و دسترسی آسان به ساحل، اماکن تفریحی، مراکز خرید و دیگر نقاط دیدنی جزیره را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. با گام ‌نهادن در محوطه این هتل کیش، گویی سفری در دوران هخامنشیان داشته‌اید. ستون‌های بلند، حجاری‌های ظریف، نقش و نگارهای اساطیری و حوض‌های فیروزه‌ای، شکوه و عظمت بنا را به رخ می‌کشند.

رستوران‌های متنوع با ارائه غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ و بار، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی و سونا، جکوزی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، زمین‌بازی کودکان، خدمات اسپا، مرکز خرید، ساحل اختصاصی، خدمات خشک‌شویی و اتو، خدمات نگهداری از کودکان و ترانسفر فرودگاهی امکانات و خدمات هتل داریوش به شمار می‌آید که می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم زند.

هتل بزرگ داریوش کیش

هتل لوکس کیش

هتل لوکس کیش در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل زیبا و بی نظیر در بلوار دریا قرار دارد. این هتل 5 ستاره کیش با امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده از ابتدای سال تاسیس تا امروز توانسته نظر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کند. هتل لوکس از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین هتل‌های کیش است. برخی از امکانات هتل لوکس کیش شامل :رستوران‌های متنوع با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ و بار، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی و سونا، زمین تنیس، زمین‌بازی کودکان، سالن بیلیارد، خدمات اسپا، مرکز خرید، ساحل اختصاصی، خدمات خشک‌شویی و اتو، خدمات نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی می‌شود.

لازم به ذکر است که خواندن نظرات مسافران قبلی در انتخاب هتل کیش مناسب می‌تواند به گردشگران کمک کند.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش ، هتلی 4 ستاره با سابقه‌ای درخشان در جزیره کیش است که با معماری منحصربه‌فرد، موقعیت عالی و خدمات و امکانات رفاهی متنوع، تجربه‌ای خاطره‌انگیز از اقامت در هتلی مجلل را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل شایان در سال 1354 به عنوان اولین هتل 5 ستاره ایران افتتاح شد و در طول سالیان متمادی با ارائه خدمات با کیفیت، همواره مورد استقبال مسافران و گردشگران بوده است. این هتل کیش در سال 1398 مورد بازسازی کامل قرار گرفت و با ظاهری نو و امکاناتی مدرن، بار دیگر درخشش خود را در جزیره کیش آغاز کرد.

هتل شایان در میدان ساحل کیش قرار دارد و دسترسی آسان به ساحل، مراکز خرید، اماکن تفریحی و سایر نقاط دیدنی جزیره را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. از جمله مزایای موقعیت این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ فاصله کم تا اسکله تفریحی کیش و امکان استفاده از انواع تفریحات آبی

ـ قرار گرفتن در مسیر دوچرخه‌سواری جزیره

ـ دسترسی آسان به بازارها و مراکز خرید؛ مانند مرکز خرید پردیس، مرکز خرید مرجان و بازار مروارید

ـ نزدیکی به اماکن تفریحی مانند پارک آبی اوشن و پارک دلفین‌ها

هتل شایان با ارائه امکانات و خدمات متنوع، پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های مختلف مسافران است.192 اتاق و سوئیت، 2 رستوران، باغ، استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی، کافی شاپ، فروشگاه، سالن اجتماعات، آرایشگاه، خودپرداز، سالن کنفرانس و ترانسفر فرودگاهی مجموعه ای از امکانات هتل شایان به شمار می آید.

هتل ترنج

هتل 5 ستاره ترنج کیش، بدون شک یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های ایران است. این هتل که با الهام از معماری ایرانی و با تلفیقی از هنر و تکنولوژی مدرن ساخته شده، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در هتلی لوکس و رویایی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. هتل ترنج در شمال غربی جزیره کیش و در منطقه‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی واقع شده است. این هتل روی آب ساخته شده و با اسکله‌ای چوبی به ساحل متصل می‌شود.

هتل ترنج 100 سوئیت و ویلا دارد که همه آنها بر روی آب ساخته شده‌اند و چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا و غروب خورشید را به مهمانان ارائه می‌دهند. کف تمام سوئیت‌ها شیشه‌ای است و مهمانان می‌توانند از داخل اتاق حرکت ماهی‌ها و زیبایی‌های زیر آب را مشاهده کنند.

رستوران‌های متنوع، کافی‌شاپ، استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن اسپا، زمین تنیس، زمین والیبال ساحلی، باشگاه کودکان، مرکز خرید، پلاژ اختصاصی، خدمات غواصی و خدمات قایق‌سواری برخی از خدمات و امکانات رفاهی این هتل بی‌نظیر کیش به‌شمار می‌آید که گردشگران با اقامت در آن‌جا می‌توانند از آن بهره ببرند.

اقامت در هتل های کیش با اسنپ تریپ

اسنپ تریپ به‌عنوان یکی از کامل‌ترین وب‌سایت‌های معتبر و به‌روز ایران، شناخته شده است. شما اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و دغدغه اقامت در هتل کیش همواره همراه شما است. امکان جست‌وجو و مقایسه هتل‌های مختلف بر اساس معیارهای متفاوت، ارائه تخفیف‌های متنوع برای رزرو هتل در تاریخ‌ها و هتل‌های خاص، امکان رزرو هتل به‌صورت آنلاین، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته با مراجعه به پلتفرم اسنپ تریپ امکان‌پذیر خواهید بود.

کد خبر 753767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.