آغاز عملیات اجرایی پیاده‌راه تاریخی-مذهبی امام‌زاده حسن (ع) کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج از اجرای پروژه پیاده‌راه تاریخی-مذهبی امام‌زاده حسن(ع) با کمک و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی کرج، پیاده‌راه را نوعی حمل‌ونقل شهری با رویکرد انسان‌محور و افزایش نشاط اجتماعی دانست و اظهار کرد: بر اساس بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته در سال گذشته، پنج نقطه از سطح شهر انتخاب شد و در دستور مدیریت شهری کرج قرار گرفت که در نهایت محدوده تاریخی-مذهبی امام‌زاده حسن (ع) با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد به عنوان پیاده‌راه به تصویب رسید.

وی افزود: پیاده‌راه امام‌زاده حسن (ع) در مسیر تاریخی-مذهبی کاروانسرای عباسی و امام‌زاده حسن (ع) قرار گرفته است؛ فاز نخست پیاده‌روهای شهری با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: زمان بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقلی باید به این نکته توجه داشت که رویکرد و نظر مشورتی مجموعه پلیس راهور گرفته و با مشورت فنی و دلسوزانه آن‌ها اجرای این پروژه‌ها تسریع شود.

رحیمی ادامه داد: پیاده‌راه امام‌زاده حسن (ع) با اصلاح هندسی‌ که روی آن انجام شد، نقش میدان توحید را در مدیریت ترافیک بیشتر می‌کند و بازمهندسی ایستگاه‌های تاکسی که نزدیک به شش ایستگاه تاکسی در محدوده است، سبب شد تا دسترسی شهروندان به ایستگاه‌های داخل شهر و بیرون از شهر که در این محدوده واقع شده است، تسهیل شود.

کد خبر 752775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.