احداث تقاطع غیرهمسطح در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری این منطقه احداث تقاطع غیر هم‌سطح در این منطقه است که در بودجه سال جاری اعتبار لازم برای این منظور درنظر گرفته شده است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال جاری منطقه ۴ شهرداری اصفهان یکی از مناطق برتری بود که بیشترین بودجه عمرانی به آن تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از بودجه باید صرف پروژه‌های عمرانی شود، افزود: یکی از پروژه‌های شاخص منطقه ۴ که نیمی از بودجه عمرانی صرف آن می‌شود، حلقه حفاظتی چهارم شهر است که از کیلومتر ۷۱ تا ۷۸ از محدوده پل روی رودخانه و روشن‌دشت تا پل شهید سلیمانی در این منطقه قرار دارد، بخشی از این بودجه برای آزادسازی و تملک زمین‌هایی که در مسیر واقع شده و اطراف تقاطع غیر همسطح شهید فخری‌زاده صرف می‌شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری منطقه ۴ احداث تقاطع غیر همسطح در این منطقه است، گفت: پل قدیمی که در حال حاضر وجود دارد، به لحاظ استاندارد ظرفیت کمی دارد و بارگذاری خوبی در لوپ‌های موجود اتفاق نمی‌افتد، همچنین به لحاظ عرض کم ناایمن است، از این رو قرار است به تقاطع غیر هم‌سطح تبدیل شود که به دلیل قطع حلقه حفاظتی، تعریضی در مقطع رینگ نیز انجام می‌شود.

زمانی با اشاره به اینکه بودجه اختصاص یافته مربوط به هزینه تملک و آزادسازی زمین‌های اطراف تقاطع و رینگ و هزینه اجرای آن است که متولی آن سازمان عمران شهرداری است، البته عملیات تعریض از محدوده پل شهید سلیمانی تا بلوار رضوان توسط سازمان عمران شهرداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: مقطع عرضی از ۲۰ متر به ۴۰ متر افزایش پیدا کرده، همچنین حدود ۹۰ درصد از آن مقطع آزاد شده و زیرسازی در حال انجام است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مقطع دوم که از بلوار رضوان به سمت بلوار روشن‌دشت است آغاز شده و به محض اتمام بلافاصله کارگاه تقاطع غیر همسطح فعال می‌شود، گفت امیدوارم با همت معاونت عمران و سازمان عمران شهرداری و حمایت منطقه ۴ ظرف یک سال آینده این تقاطع غیرهمسطح بهره‌برداری شود.

کد خبر 751376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدزارعی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    آقای شهردار بیا ضلع شرقی کانال جیشیر را درست کن