اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سومین مرحله از طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد در حال اجراست.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله رحیم‌آباد اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق‌تری به محله رحیم‌آباد خواهد داشت.

وی افزود: پیاده‌روسازی، اصلاح و ترمیم بلوک‌فرش پیاده‌روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه‌ها، همچنین لکه‌گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است.

سلطان‌آقایی گفت: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان این محله، قطعه‌های فضای سبز خیابان آزادی، خیابان کاوه و کوچه‌های منتهی به خیابان آزادی نیز در حال ساماندهی است.

اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد

وی افزود: علاوه بر ایمن‌سازی و رنگ‌آمیزی دیواره‌های فرسوده محله، چهار پلاک موجود در این محله که دارای دیواره‌های بزرگ بود نیز ساماندهی خواهد شد و در دستور کار برای زیباسازی قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شست‌وشوی معابر و ساماندهی مبلمان شهری نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حریم مادی فرسخ واقع در خیابان کاوه و خیابان غرضی نیز بنا به درخواست شهروندان پاک‌سازی، فضای سبز آن ساماندهی و روشنایی آن بهینه می‌شود.

کد خبر 751314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.