گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پل چهارم بشار شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج با همراهی شهردار شهر یاسوج، با بیان اینکه پروژه پل چهارم بشار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه پل چهارم بشار فعال بوده و عملیات خاکریزی و بتن‌ریزی پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تأمین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد (ع) راحت‌تر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک، گفت: پروژه دارای معارضاتی است که باید رفع شود.

وی تصریح کرد: ظرف روزهای آینده عملیات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی از محل اعتبارات نفت تأمین شده‌است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری «بام لند» یاسوج، گفت: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخر شنا در مجموعه «بام لند» یاسوج احداث شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

روستا خاطرنشان کرد: روشنایی قسمت شمالی این مجتمع با پیگیری‌هایی که با اداره برق استان داشتیم رفع می‌شود.

وی گفت: مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال‌زا که بتواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی کمک کند، حمایت خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت.

وی گفت: این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تأیید برسد، اعطا می‌شود.

کد خبر 751212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.