۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم‌ می‌گذرد، ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی ظهر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در حسن‌آباد فشافویه اظهار کرد: مدرسه هر کشور به عنوان محل کشت آن کشور است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد، جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم می‌گذرد ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مردم و به‌ویژه خیرین نقش برجسته‌ای در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز شاه حسینی با زیربنای ۱۲۲۹ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزیر، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه، خانواده شهدا، خیرین و جمعی دیگر از مسئولان امروز در شهر حسن‌آباد فشافویه افتتاح شد.

منبع: فارس

کد خبر 746717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.