تلاش برای رسیدن به سکو

هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر هندبال فردا با برگزاری پنج دیدار در شهرهای خرم‌آباد، اراک، اصفهان و خراسان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر هندبال فردا _دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای خرم‌آباد، اراک، اصفهان و خراسان پیگیری می‌شود.

فرازبام خائیز دهدشت - زغال‌سنگ طبس

در یکی از دیدارهای هفته بیست‌دوم لیگ‌برتر فرازبام خائیز دهدشت میزبان زغال‌سنگ طبس است؛ فرازبام هفته گذشته میهمان صنعت‌مس کرمان بود، اما این دیدار به تعویق افتاد.

تلاش برای رسیدن به سکو

زغال‌سنگ طبس نیز هفته گذشته میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد بود که به دلیل حاضر نشدن پلیمری‌ها در زمین مسابقه، این دیدار لغو شد. (لازم به‌ذکر است این دیدار امروز یکشنبه، سی‌ام اردیبهشت ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.)

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - نفت‌وگاز گچساران

در یکی از دیدارهای هفته بیست‌دوم لیگ‌برتر هندبال پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد میزبان نفت‌وگاز گچساران است.

تلاش برای رسیدن به سکو

نفت‌وگاز گچساران هفته گذشته از آلومینیوم اراک میزبانی کردند و در یک جدال حساس و نزدیک در نهایت موفق شدند با اختلاف یک گل پیروز میدان شوند.

آلومینیوم اراک - فولاد سپاهان نوین

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته فولاد سپاهان نوین میزبان آلومینیوم اراک است؛ آلومینیوم هفته گذشته مقابل نفت‌وگاز گچساران به میدان رفت و در نهایت یک بازی نزدیک موفق به پیروزی نشد و دو امتیاز را به تیم میزبان هدیه کرد.

تلاش برای رسیدن به سکو

فولاد سپاهان نوین هفته گذشته در نقش‌جهان میزبان پرواز هوانیروز بود و این دربی حساس در نهایت برنده‌ای نداشت و هر دو تیم به تقسیم امتیاز دیدار رضایت دادند.

گیتی‌پسند اصفهان - صنعت‌مس کرمان

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته گیتی‌پسند اصفهان میزبان صنعت مس کرمان است؛ گیتی‌پسند هفته گذشته مقابل طلایی‌پوشان اصفهان به میدان رفته بود، موفق به کسب پیروز در آن دربی حساس و نزدیک نشد و در نهایت با اختلاف یک گل مغلوب شد.

تلاش برای رسیدن به سکو

صنعت‌مس کرمان نیز هفته گذشته میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود، اما این دیدار به تعویق افتاد.

پیکان خراسان - فولاد مبارکه سپاهان

در دیگر دیدار هفته بیست‌دوم لیگ‌برتر هندبال فولاد مبارکه سپاهان میهمان پیکان خراسان است؛ پیکان خراسان هفته گذشته میهمان نیروی زمینی شهید شاملی بود و به‌رغم تلاش‌های پیکانی‌ها، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون موفق شد نتیجه بازی را در دست بگیرد و پیروز میدان شود.

تلاش برای رسیدن به سکو

فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته در دربی اصفهان میزبان گیتی‌پسند بود، این دیدار با حساسیت‌ها و نزدیکی که داشت در نهایت به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید.

پرواز هوانیروز اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

در یکی دیگر از دیدارهای پرواز هوانیروز اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است؛ پرواز هوانیروز که هفته گذشته در یک دیدار نزدیک و حساس مقابل سپاهان نوین به میدان رفته بود، موفق به پیروزی نشد و در نهایت با نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کردند.

تلاش برای رسیدن به سکو

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هفته گذشته میزبان پیکان خراسان بود، این دیدار با پیروزی نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید تا گام محکمی برای کسب سکوی دوم جدول برداشته باشند.

برنامه کامل هفته بیست‌ودوم لیگ برتر هندبال

  • پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶)
  • آلومینیوم اراک - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶)
  • گیتی‌پسند اصفهان - صنعت‌مس کرمان (ساعت ۱۶)
  • پیکان خراسان - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶)
  • پرواز هوانیروز اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ساعت ۱۸:۳۰)
کد خبر 754863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.