اجرای نصب و جانمایی ۵۰۰ قطعه دال بتنی در معابر شهری یاسوج

شهردار شهر یاسوج از اجرا و نصب ۵۰۰ قطعه دال بتنی در معابر شهری یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کیوان آشنا، انرپز_ پنجشنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌دنبال اصلاح، ترمیم و جدول‌گذاری در نقاط مختلف شهر و در راستای هدایت دفع آب‌های سطحی در محلات شهر، پروژه دال‌گذاری ۵۰۰ عدد دال بتنی در حال اجرا است.

وی هدف از انجام این پروژه را تسهیل تردد در سطح معابر شهر یاسوج عنوان کرد و افزود: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توسط حوزه معاونت عمرانی شهرداری، پروژه دال‌گذاری ۵۰۰ دال بتنی توسط سازمان عمران و واحد نقلیه شهرداری یاسوج در دستور کار قرار گرفت.

شهردار یاسوج گفت: با توجه به جدول‌گذاری که در سطح شهر یاسوج صورت گرفته بود، این پروژه در ورودی بعضی از معابر برای تردد شهروندان مشکلاتی را ایجاد کرده بود لذا به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعداد ۵۰۰ عدد دال بتنی تولید شد و هم اکنون توسط حوزه معاونت عمرانی شهرداری یاسوج (سازمان عمران و واحدموتوری) در حال جانمایی و اجرا است.

وی تصریح کرد: قطعاً در بعضی از این مسیرها به علت عدم وجود پل برای تردد ساکنان مشکلاتی وجود داشته است که جا دارد از صبر و حوصله‌ی شهروندان عزیز تشکر و قدردانی کنیم.

کد خبر 754227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.