مالیات بر ارزش افزوده معادن به صورت ویژه پیگیری شود

استاندار سمنان با بیان اینکه مبحث مالیات بر ارزش افزوده معادن به صورت ویژه پیگیری شود، گفت: افتتاح و راه‌اندازی هشت واحد فرآوری مواد معدنی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در جلسه شورای معادن استان سمنان اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای معادن به صورت مستمر و با جدیت در دستور کار باشد تا شاهد خروجی‌های مؤثر در این بخش باشیم.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۱۴ واحد فرآوری مواد معدنی در استان فعالیت دارد که با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، افتتاح و راه‌اندازی هشت واحد فرآوری مواد معدنی در دستور کار است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مبحث مالیات بر ارزش افزوده معادن به‌صورت ویژه پیگیری شود، گفت: بحث مسئولیت اجتماعی معادن امری است که می‌تواند در حوزه پیشبرد اهداف و موارد استان تأثیر به‌سزایی داشته باشد، از این رو کارگروه ویژه قانون تحقق تا یک درصد مسئولیت اجتماعی معادن تشکیل شود.

به گزارش ایمنا، ارائه آخرین وضعیت سیمای استان در حوزه معادن و فعالیت واحدهای فرآوری مواد معدنی، بررسی مسائل، موارد و مشکلات پیرامون این بخش و تصمیم‌گیری در راستای تقویت بخش فرآوری مواد معدنی در راستای تحقق شعار سال و ارتقای رشد اقتصادی، از جمله دستور کارهای مهم این نشست است.

کد خبر 754109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.