بازار روز کوثر ۱۱ اصفهان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بازار روز کوثر ۱۱ جنب پارک قلمستان در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.

امیرحسین ماه‌آورپور با اشاره به برنامه‌های ۱۴۰۳ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: بازار روز کوثر ۱۱ جنب پارک قلمستان در فضایی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه جهت احداث، در مراحل پایانی ساخت است.

وی افزود: این بازار واقع در منطقه ۲ شهرداری به دلیل ناایمن‌بودن به‌صورت کامل تخریب و اکنون در مراحل پایانی احداث مجدد آن قرار داریم.

ماه‌آورپور تصریح کرد: بازارهای کوثر با هدف تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها راه‌اندازی شد که خوشبختانه این اهداف تاکنون محقق شده و طی دو سال گذشته مرجع مورد وثوق در حوزه توزیع کالاها بوده است.

بازار روز کوثر ۱۱ اصفهان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این بازارها در مواقع بروز بحران‌ها نیز نقش پدافندی دارند و تاکنون توانسته‌اند در تنظیم بازار هنگام بروز بحران مؤثر عمل کنند.

کد خبر 754055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خدایی فروشگاه های کوثر خیلی عالی هستند در شهر ما مغازه دار هر قیمتی دوست داشت اجناس خود را می‌فروخت ولی چند سالی که کوثر داریم خیلی عالی شده
  • سید حسین بهشتی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    1 0
    آیا میدان طوقچی و خ مولوی که از قدیم همه مردم اصفهان میوه وتره بار شان از اینجا خرید می کردند جزو شهرداری منطقه ۷ هست یا نه اگر هست نیاز مبرم به یک کوثر زمین هم درخ پوریای ولی نبش اشراق چندین هکتار موجود است و برای مردم فقط آلودگی دارد
  • سلام علی رغم تمام این تعاریف این محله نسبت بقدمتش IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    2 0
    فاقد فروشگاه کوثر میباشد زمین هم چندین هکتار در پوریای ولی نبش خ اشراق موجود هست به شورای شهر و شهردار محترم آقای قاسم زاده هم نوشتیم یک همت جهادی می خواهد یاعلی
  • مجید عبدللهی IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    برای شهر بهارستان هم یه بازار کوثر راه اندازی کنن