اصفهان به ستاد دائمی خدمات سفر نیاز دارد

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اصفهان به ستاد دائمی خدمات سفر نیاز دارد، زیرا در بسیاری از ایام از جمله تابستان بیش‌از ایام نوروز مسافر در این کلان‌شهر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی شامگاه _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌_ در آئین تجلیل از خادمان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: از مهر سال گذشته جلسات برای هماهنگی سفرهای نوروزی در سطح شهر انجام و چهار جلسه نیز در سطح استان برای هماهنگی استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: هماهنگی خوبی در سطح شهر بین دستگاه‌ها از جمله ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر درباره برنامه تذکر لسانی انجام شد و فضای خوبی برای صرف غذای مسافران تدارک دیده شد و با توجه به اینکه نوروز سال آینده نیز با ماه رمضان عجین است، در این خصوص برنامه‌ریزی بهتری خواهیم داشت.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به ضرورت ایجاد کمپ‌های اضطرار مسافران در چهار نقطه شهر اصفهان گفت: در حال حاضر باغ فدک در شمال آماده شده و باغ تندرستی نیز در شرق در حال آماده‌سازی است.

بقایی با بیان اینکه سال جاری با هماهنگی‌های بیشتر گام‌های بهتری برداشته خواهد شد، اضافه کرد: اصفهان به ستاد دائمی خدمات سفر نیاز دارد، زیرا در بسیاری از ایام از جمله تابستان بیش‌از ایام نوروز مسافر در این کلان‌شهر وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته بعد از سفرهای نوروزی، جهاد دانشگاهی علاوه بر ارائه آمار، تحلیلی از نتایج برنامه‌ریزی‌های سفر داشت و این کار موجب شد تا نوروز ۱۴۰۳ اشکالات و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان بیان داشت: امسال با بهره‌گیری از تحلیل‌های آماری برنامه‌ریزی بهتری برای سال آینده خواهیم داشت و لازم است این تحلیل‌ها در اختیار همه دستگاه‌ها قرار گیرد و در مجموع در بحث سمت سفر گام‌های خوبی برداشته خواهد شد و باید همکاری دستگاه‌های متولی بیشتر و قوی‌تر شود.

کد خبر 753982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.