تماشاگران تراکتور ستاره‌های تیم ما روی سکوها هستند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تماشاگران ستاره‌های تیم ما روی سکوها هستند و از آن‌ها خواهش می‌کنم فردا به استادیوم بیایند و با انرژی مثبت، حمایت‌مان کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حمید مطهری ظهر امروز _چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت_ در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان با نویدکیا تیم خوب و قابل احترامی است. ما هم باشگاه بزرگی هستیم که تماشاگران عاشق داریم. واقعاً تماشاگران ستاره‌های تیم ما روی سکوها هستند. از آن‌ها خواهش می‌کنم فردا به استادیوم بیایند و با انرژی مثبت تیم را رو به جلو هدایت کنند. جام حذفی تنها جام باقی مانده به تراکتور بوده و محکوم به برد هستیم.

وی افزود: دوست دارم هواداران با نماد و پیراهن‌های تراکتور در استادیوم حضور یافته و تیم را به سمت پیروزی هدایت کنند.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات فنی برای بازی با مس رفسنجان اندیشیده شده و عصر امروز آخرین جلسه آنالیز را داریم تا بازیکنان در خصوص سبک بازی مس و برنامه تیم در تک تک دقایق بازی، توجیه شوند. سعی می‌کنیم نقاط ضعف خودمان و نقاط قوت آنان را پوشش دهیم تا تیم ضربه نخورد.

مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظرتان بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود، گفت: با توجه به فشردگی مسابقات، دوست داریم بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود؛ اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

وی در خصوص روند رو به رشد تراکتور در بازی‌های اخیر و بازگشت تیم به روزهای خوب، تصریح کرد: لطف خدا شامل حال تراکتور شده است. به نظرم نتایج خوب هفته‌های اخیر را مدیون تلاش بازیکنان و کادر مدیریتی و حمایت هواداران هستیم. من از بازیکنان تشکر می‌کنم که در این مدت به طور کامل در اختیار کادر فنی هستند و من به همراه دستیارانم شبانه‌روز وقت گذاشته و امورات را پیش می‌بریم.

مربی تراکتور تبریز در رابطه با عملکرد خوب حسین پورحمیدی در هفته‌های اخیر و نقش او در دیدار فردا، عنوان کرد: ما از حیث دفاع تیمی و سازماندهی دفاعی عملکردمان بهتر شده و این عملکرد خوب مختص دروازه‌بان یا خط دفاعی نیست؛ بلکه تمامی بازیکنان وظایف دفاعی‌شان را به نحو احسن انجام می‌دهند. پورحمیدی از نظر رفتاری و فنی خیلی خوب بوده و به تیم کمک می‌کند. زمان حضورم در تیم ملی نیز همواره او را به اردوها دعوت می‌کردیم. اکنون این دروازه‌بان با آرامش خاطر و روحیه بهتر بازی می‌کند و از هواداران نیز قدردانی می‌کنم که پورحمیدی را به خوبی حمایت می‌کنند و جو بسیار خوبی درست کرده‌اند.

مطهری در خصوص اینکه پنالتی‌زن اول تیمش چه کسی است، ادامه داد: پنالتی‌زن اول تیم را در آخرین جلسه تمرینی تعیین می‌کنیم. بر اساس روحیه و جو حاکم پنالتی‌زن اول مشخص می‌شود. گاهاً برخی بازیکنان در بازی‌ها حس بهتری برای زدن پنالتی دارند.

وی در پاسخ به سوالی درباره مدت زمان قراردادش با تراکتور، عنوان کرد: من قبلاً هم گفته‌ام که القاب مهم نیست و آمده‌ام صادقانه کار کنم. پاسخ من به این سوال، همان چیزی است که دوست دارید بشنوید. وی درباره مصدومان تیم برای دیدار با مس، گفت: با توجه به مشورت با کادر پزشکی، فکر می‌کردیم مهدی عبدی به بازی با مس می‌رسد، اما اتفاق نادری رخ داده است و او آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه مینیسک خارجی دارد که وضعیتش تا دو روز آینده مشخص می‌شود. احتمال دارد او را تا پایان فصل در اختیار نداشته باشیم.

کد خبر 753887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.