زمین‌ها با کاربری عمومی به باشگاه شمس‌آذر واگذار شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: می‌توان بخشی از زمین‌های شهرداری با کاربری‌های عمومی را به باشگاه شمس آذر واگذار کنیم که با توجه به حمایت مدیریت استان زمینه برای تغییر کاربری زمین و ایجاد ارزش افزوده فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری بعدازظهر امروز -چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت- در صحن علنی شورا اظهار کرد: به منظور تأمین منابع مالی و استمرار موفقیت‌های تیم فوتبال شمس آذر در لیگ برتر فوتبال مدیریت شهری قزوین نسبت به ارائه لایحه حمایتی و یا در قالب واگذاری زمین از این تیم به شورا اقدام کند.

وی با تشکر از افتخارآفرینی و موفقیت‌های تیم فوتبال شمس آذر در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران افزود: این تیم با وجود اینکه برای نخستین‌بار به مسابقات لیگ برتر راه یافت، نتایج بسیار خوبی را تاکنون کسب کرده و با وجود اینکه با سه امتیاز منفی بازی‌ها را آغاز کرد، اما به سبب تلاش‌های سرمربی و مجموعه بازیکنان و عوامل تیم توانست افتخارآفرین باشد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: این ظرفیت در این تیم وجود دارد که بیش از پیش حمایت شود و در حال حاضر که فصل نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال است، باید بتوانیم به نوعی حمایت‌هایی را داشته باشیم.

اللهیاری با بیان اینکه این تیم سبب افزایش شور و نشاط اجتماعی در قزوین شده است، خاطرنشان کرد: حضور علاقه‌مندان و هواداران این تیم در ورزشگاه و توسعه ورزش و استفاده از این ظرفیت در حوزه گردشگری بسیار با اهمیت است؛ بنابراین باید حمایت‌ها از این تیم در همه سطوح صورت گیرد.

وی افزود: می‌توان بخشی از زمین‌های شهرداری با کاربری‌های عمومی را به باشگاه شمس آذر واگذار کنیم و با توجه به حمایت مدیریت استان زمینه برای تغییر کاربری زمین و ایجاد ارزش افزوده فراهم شود و به نوعی منابع مالی برای این باشگاه ایجاد شود.

کد خبر 753885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.